ارائه اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تا خاتمه سال

به گزارش راوه بلاگ، تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت با حکم شهردار تهران فرآیند تدوین بودجه 1400 شهرداری تهران به زودی آغاز خواهد شد و در کنار این اقدام، اصلاحیه بودجه 1399 هم از سوی شهرداری تهران تا پایان امسال به شورای شهر ارائه می شود.

ارائه اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تا خاتمه سال

به گزارش سایت شهر، حامد مظاهریان، درباره ارائه متمم و یا اصلاحیه بودجه از سوی شهرداری به شورای شهر بیان نمود: بر اساس آن چیزی که وظیفه است، شهرداری تهران باید بودجه سال 1400 را تا آخر دی 1399 به شورای شهر ارائه کند و بنابراین فرآیند تدوین بودجه در همین هفته با دستورالعملی که شهردار تهران ابلاغ خواهد کرد، آغاز می شود.

او با بیان اینکه در این شرایط فرآیند تدوین بودجه سال آینده با مشارکت صاحب نظران بیرون و داخل شهرداری تهیه خواهد شد، گفت: امسال نیازی به متمم بودجه نیست، اما در سرانجام سال اصلاحیه بودجه خواهیم داشت، همان طور که مشخص است فرق معناداری میان متمم و اصلاحیه وجود دارد و برای سرانجام سال یک اصلاحیه بودجه از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه خواهد شد.

معاون شهردار تهران درباره جزییات اصلاحیه بودجه توضیح داد: اصلاحیه بیشتر درباره ردیف های هزینه ای در بودجه است که بیش از آن چیزی که مصوب شده، افزایش پیداکرده است. مثلاً در هزینه پرسنلی این اتفاق رخ داده است؛ به این دلیل که دولت حقوق پایه را افزایش داد و بنابراین شهرداری بیشتر از آن چیزی که شورای شهر در بودجه مصوب کرده به دلیل مصوبه دولت، پرداخت اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین درجاهایی درآمدهایی حاصل نشده است درواقع این موارد کار حسابداری و بودجه ای است که در قالب اصلاحیه می گنجد و به شورای شهر برای تصویب ارائه خواهد شد.

مظاهریان درباره بسته دوم محرک اقتصادی هم گفت: هدف شهرداری از تدوین و ارائه این گونه لایحه ها این است که تحرک بخش اقتصادی شهر را افزایش دهد، به همین منظور یک لایحه باهدف ایجاد گشایش هایی در بخش شهرسازی در حال تدوین است و به زودی به شورای شهر ارائه می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1597

به "ارائه اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید