استفاده از بسترهای غیرحضوری رویکرد جدی خدمات رسانی است

به گزارش راوه بلاگ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به نیازمندان استفاده هرچه بیشتر از بسترهای غیرحضوری و مشارکت هرچه بیشتر مردم در خدمت رسانی به نیازمندان است.

استفاده از بسترهای غیرحضوری رویکرد جدی خدمات رسانی است

به گزارش خبرنگاران قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در فضای شیشه ای خدمت رسانی می کند بدین معنا که همه اقدامات این نهاد روشن و قابل عرضه به مردم است.

وی ادامه داد: خدمت به نیازمندان و محرومان به جهت توفیق گام برداشتن در این راه مایه افتخار است و افتخار بالاتر این است که بتوانیم بستر رهایی مددجو را از فقر فراهم کنیم تا با تکیه بر خداوند سبحان و توانایی های خود، به اداره زندگی اش بپردازد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در خدمت رسانی و ارائه گزارش اقدامات خود هیچ نقطه غیرآشکاری نداریم و تنها موضوعی که اطلاع رسانی نمی شود، نام مددجویان است که این امر هم تنها و تنها برای حفظ کرامت مدجوست.

وی اضافه کرد: امروز آنچه در خدمت رسانی به مددجویان مورد اهمیت است ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی است که بدین منظور از بسترهای مختلف استفاده می کنیم.

فرهادی گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به نیازمندان استفاده هرچه بیشتر از بسترهای غیرحضوری و مشارکت هرچه بیشتر مردم در خدمت رسانی به نیازمندان است، یکی از نخستین گام ها در این زمینه امکان ارائه کمک های مالی از طریق سایت کمیته امداد است که به صورت شبانه روزی برای عموم مردم فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: گام دیگری که در افزایش سطح دسترسی های مردمی موثر است راه اندازی کد مهربانی # 028*8877* است که این امکان را می دهد هر یک از شهروندان در هر نقطه ای و بدون داشتن اینترنت، تنها با شماره گیری این کد کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

وی تأکید کرد: رویکرد دیگری که در حال حاضر وجود دارد مردمی کردن ارائه خدمات است که یکی از بازوهای اجرایی چنین سیاستی، تأسیس مراکز نیکوکاری است؛ مراکز نیکوکاری توسط مردم تأسیس می شوند و خود اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده و آن را به دست نیازمندان می رسانند البته سامانه نرم افزاری در اختیار این مراکز قرار داده شده تا بتوانند خدمات خود را بر مبنای کد ملی ارائه کنند تا در کمک به هر فردی دچار خطا و اشتباه نشده و همچنین عدالت در امدادرسانی نیز فراهم شود.

او با اشاره به مزیّت خدمات غیرحضوری اظهارکرد: در ارائه خدمات غیرحضوری سرعت و دقت خدمات بسیار بالاتر رفته و خدمت انجام شده با میزان بسیار بالایی قابل رصد و ارزیابی است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: از عموم مردم نیکوکار دعوت می کنیم تا کمک های مختلف از جمله صدقه را از طریق کد مهربانی اهداء کنند تا بستر خدمت رسانی هرچه بهتر و شایسته تر برای مددجویان فراهم شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2214

به "استفاده از بسترهای غیرحضوری رویکرد جدی خدمات رسانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از بسترهای غیرحضوری رویکرد جدی خدمات رسانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید