اعتراف لندن به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان و بهداشت انگلیس

به گزارش راوه بلاگ، یک مقام ارشد انگلیسی با تایید کاستیهای بخش خدمات درمان و بهداشت این کشور در مواجهه به ویروس کرونا گفت که باید اقدامات بیشتری برای رفع کمبودها صورت گیرد.

اعتراف لندن به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان و بهداشت انگلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال نقدها اجرا شده نسبت به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان و بهداشت انگلیس در روبروه با ویروس کرونا، یک مقام ارشد این کشور با تایید این مسئله بر لزوم انجام اقدامات بیشتر اشاره کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز رابرت جنریک معاون وزیر مسکن انگلیس شنبه شب در این باره گفت، انگلیس باید کارهای بیشتری برای ارائه وسایل ویژه محافظتی به شاغلان بخش درمان و بهداشت خود که در خط مقدم جدال با ویروس کرونا هستند، انجام شود.

معاون وزیر مسکن انگلیس با اشاره به این که قرار است تجهیزاتی از جمله 400 هزار دست لباس محافظ کادر بهداشت و درمان از ترکیه وارد انگلیس شود، گفت: ما باید اقدامات بیشتری را برای رساندن اقلام محافظتی ویژه مورد نیاز افراد خط مقدم خود انجام دهیم.

این در حالی است که اتحادیه یونیسن در انگلیس روز شنبه درباره احتمال امتناع کادر درمان این کشور از کار کردن در روزهای آینده به دلیل کمبود تجهیزات محفاظتی هشدار داده است.

گفته می شود برخی از بیمارستانهای انگلیس در ساعات آینده با اتمام این تجهیزات روبرو خواهند شد. پیش از این روسای سرویس سلامت همگانی انگلیس از دکترها و پرستاران خواسته بودند بدون روپوش محافظتی کامل بیماران کرونایی را مداوا کنند.

انگلیس با بیش از 108 هزار مبتلا در میان کشورهای اروپایی پنجمین کشوری است که بیشترین درگیری را با بحران کرونا دارد. (جزئیات بیشتر)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 744

به "اعتراف لندن به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان و بهداشت انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف لندن به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان و بهداشت انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید