انهدام باند سارقان 4 نفره و کشف 30 فقره سرقت در خرم آباد

به گزارش راوه بلاگ، فرمانده انتظامی خرم آباد از شناسایی و انهدام باند سارقان 4 نفره و اعتراف آنان به 30 فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد.

انهدام باند سارقان 4 نفره و کشف 30 فقره سرقت در خرم آباد

به گزارش خبرنگاران لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با رصدهای انجام شده ماموران تخصصی کلانتری 15 این شهرستان پیروز به شناسایی یک باند 4 نفره سرقت شامل 3 نفر مرد و یک نفر زن شد.

وی توضیح داد: پس از هماهنگی های قضایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی به مخفیگاه آنان ورود، همگی دستگیر ، یک قبضه سلاح کمری بهمراه 5 تیغه چاقو و قمه بهمراه مقدار دویست گرم ماده مخدر هروئین و شیشه از آنان کشف شد.

سرهنگ دولتشاهی ادمه داد: پس از دستگیری و انتقال اموال مسروقه شامل 30 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، 200 عدد انواع باطری گوشی، تعداد 25 دستگاه ضبط و پخش خودرو، مقادیری ابزارآلات ساختمانی،دوچرخه، فرش، باطری خودرو و موتور سیکلت، کنترل تلویزیون، جک خودرو، لوازم منزل، لوازم وماشین های اداری، سوئیچ انواع خودرو، ابزار امحاء شماره موتور و شاسی خودرو از آنان کشف در بازپرسی اولیه به تعداد 30 فقره انواع سرقت اعتراف تعدادی از مالباختگان شناسایی. تحقیقات در مورد شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن هشدار به سارقان گفت: پلیس ضمن رصد و اشرافیت کامل هرگز اجازه عرض اندام را به شما نخواهد داد و قطعا در چنگال عدالت گرفتارخواهید شد.

سرهنگ دولتشاهی درادامه از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی در بحث نگهداری از تجهیزات و وسایل شخصی و نصب سیستم های هشداردهنده و پیشگیری هوشمند اعم از دوربین مداربسته، دزدگیر و ... همیشه هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار دهند و هرگونه مورد مشکوک را در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2295

به "انهدام باند سارقان 4 نفره و کشف 30 فقره سرقت در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند سارقان 4 نفره و کشف 30 فقره سرقت در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید