این عجیب ترین ماشین برند هونداست!، عکس

به گزارش راوه بلاگ، خودروهای Kei Car در ژاپن، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و خودروسازان ژاپنی بخشی از سبد محصولات خود را به این خودروها اختصاص می دهند.هوندا این سری خودروها را با نام N-Box عرضه می کند.

این عجیب ترین ماشین برند هونداست!، عکس

امیرمسعود عابدین: نسل اول هوندا N-Box در سال 2011 در ژاپن به فروش رسید.این خودروساز نسل سوم N-Box را پیش از شروع تحویل در پاییز امسال، در ژاپن به نمایش گذاشت.این شرکت در ماه آگوست شروع به دریافت سفارشات می کند، اما قیمت آن هنوز در دسترس نیست.

مانند دو نسل قبلی، تازهترین نسل N-Box همچنان جعبه ای است.در حال حاضر، حتی چراغ های جلو نیز دارای شکلی مربعی هستند.در پکیج Fashion Style، علاوه بر قاب دور چرخ همرنگ بدنه، عناصر سفید رنگی به آینه و دستگیره درها را اضافه می شود.

خریداران می توانند به جای چراغ های دایره ای کوچک در مدل استاندارد، تریم N-Box سفارشی را با جلوپنجره شش ضلعی و چراغ مربعی مدرن تری ارتقا دهند.تریم بالاتر به جای رنگ قرمز، به صورت استاندارد با چراغ های LED و چراغ های عقب شفاف ارائه می شود.

درهای عقب مانند یک مینی ون باز می شوند.

در پکیج Coordination Style علاوه بر رینگ های آلومینیومی مشکی، ادوات کرومی تیره را به جلوپنجره و اطراف پلاک عقب اضافه می کند.

کابین N-Box دارای یک نمایشگر کیلومترشمار 7.0 اینچی و یک صفحه نمایش 9.0 اینچی اطلاعات- سرگرمی است. N-Box Custom با تودوزی چرمی در دسترس است.

هوندا هنوز ابعاد N-Box تازه را مشخص نکرده است، اما ادعا می کند N-Box بزرگترین فضای داخلی را در کلاس خود دارد.صندلی های عقب به صورت صاف تا می شوند تا فضای بار بیشتری در کابین فراهم شود.

تمام نسخه های N-Box با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک در دسترس هستند.موتورهای تنفس طبیعی و توربوشارژ در این خودرو حضور خواهند داشت.کلاس خودروی kei در ژاپن، این خودروها را به 63 اسب بخار قدرت و حجم موتور 660 سی سی محدود می کند.

خودروهای Kei، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو در بازار ژاپن هستند.آنها 34.1 درصد از بازار را در سال 2002 در اختیار داشتند که معادل 1.17 میلیون دستگاه خودرو بود. N-Box در سال گذشته با فروش 202200 دستگاهی، محبوب ترین مدل در این بخش بود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 مرداد 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3080

به "این عجیب ترین ماشین برند هونداست!، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "این عجیب ترین ماشین برند هونداست!، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عجیب ترین ماشین برند هونداست!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید