بازی تازه Slender Man در راه است

به گزارش راوه بلاگ، یکی از کرکترهای ترسناک که همواره در خصوص آن صحبت شده است، اسلندر من (Slender Man) است. شخصیتی که دارای ویژگی های خاص و قد بلند بوده که باعث شده یک کرکتر ترسناک بسیار مشهور باشد. حال طبق چیزی که اخیراً اعلام شده، این شخصیت ترسناک قرار است دوباره به دنیای گیمینگ بازگردد.

بازی تازه Slender Man در راه است

شرکت Blue Isle Studios اعلام نموده که قرار است بازی بعدی اسلندر من را بسازد. نام این بازی هم ورود (Arrival) خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده و تنها شرکت سازنده با یک توییت خبر ساخت این بازی را اعلام نموده است. ساخت بازی اسلندر من می تواند برای شرکت سازنده بسیار چالش برانگیز باشد به علت اینکه این شخصیت دارای انیمیشن بسیار خاصی بوده و یک کرکتر عادی نیست.

شخصیت اسلندرمن در سال 2009 خلق شد. اسلندرمن در ابتدا در اینترنت پخش شد و پس از آن در عناوین مختلف بازی حضور داشت. حتی ما شاهد بازی خود این شخصیت به نام هشت صفحه (Eight Pages) در سال 2012 بودیم. پس از آن بازی ورود در سال 2013 عرضه شد اما به علت سبک بسیار خاص و ترسناکی که داشت نتوانست موفقیت زیادی کسب کند. به شکلی که حجم ترسناکی این بازی برای بسیاری از افراد بیش از مقدار بود و تحمل آن را نداشتند.

همین موضوع باعث شد تا اسلندرمن از دنیای گیمینگ حذف شده و چندین سال حضور نداشته باشد. با این حال اخیراً ورق برگشته و قرار است ما شاهد یک بازی نو از اسلندرمن باشیم. در سایت Slenderarrival.com یک روزشمار قرار داده شده است. طبق چیزی که این روزشمار نشان می دهد ما در کمتر از 33 روز شاهد یک بازی نو از اسلندرمن خواهیم بود.

به طور کلی اسلندرمن یک کرکتر بسیار خاص هست. با این حال از حضور آن در دنیای گیمینگ استقبال می شود به علت اینکه سبک ترسناک مدت زیادی است که روی چند موضوع ثابت می شود. حال با ورود اسلندرمن گیمرها می توانند سبک نوی از ترس را تجربه بکنند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3067

به "بازی تازه Slender Man در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه Slender Man در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید