بازی های رایگان Xbox Live Gold برای ماه اکتبر مشخص شدند

به گزارش راوه بلاگ، آخرین دسته از بازی های رایگانی که قرار است برای کاربران گلد سرویس ایکس باکس لایو در ماه اکتبر سال 2019 در دسترس قرار داده شوند، معرفی شدند. گفتن این که لیست این بازی ها به اندازه لیست بازی های رایگان کاربران پلی استیشن پلاس در ماه اکتبر هیجان انگیز و قابل توجه نیستند، زیاد ناجوانمردانه و غیر منصفانه نیست. به هر حال کاربران ایکس باکس وان می توانند در ماه آینده میلادی عناوین Tembo the Badass Elephant و همینطور Friday the 13th: The Game را به طور رایگان تجربه کنند. با وینفون همراه باشید.

بازی های رایگان Xbox Live Gold برای ماه اکتبر مشخص شدند

لازم به توضیح است که عنوان Tebmo the Badass Elephant کل ماه برای تهیه کردن در دسترس قرار خواهد داشت و عنوان Friday the 13th: The Game هم از 16 اکتبر برابر با 24 مهر ماه تا 15 نوامبر برابر با 23 آبان در دسترس قرار خواهد داشت. با این حال، اگر خیال می کنید که روی ایکس باکس 360 بازی های بهتری در انتظار شما هستند، باید بگویم که این طور نیست و آن ها هم زیاد چنگی به دل نمی زنند. برای این کنسول، Disneys Bolt از اول اکتبر برابر با 9 مهر یعنی دقیقا چهار روز دیگر تا 15 اکتبر برابر با 23 مهر در دسترس قرار خواهد داشت. در عین حال عنوان Ninja Gaiden 3: Razors Edge اثر استودیوی Team Ninja نیز از 16 اکتبر برابر با 24 مهر ماه تا 31 اکتبر برابر با 9 آبان ماه برای کاربران کنسول نسل هفتمی شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360 در دسترس قرار خواهد داشت.

لازم به اضافه نمودن است که توضیح دهم هر دوی این بازی ها از طریق سرویس پشتیبانی از نسل قبل یا همان Backward Compatibility روی ایکس باکس وان هم در دسترس قرار دارند که با این حال به خاطر کیفیت نه چندان مطلوب و عدم وجود جذابیت خاص، بعید است کسی بخواهد آن ها را تجربه کند. حداقل پیشنهاداتی که ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) در ماه های آینده در اختیار بازی بازان قرار می دهد، جذاب تر و بهتر به نظر می رسند. در این راستا باید اشاره کنم که عناوینی نظیر Cities: Skylines و همینطور Saints Row IV: Re-Elected در حال حاضر برای این سرویس در راه هستند که به آن ها باید Yooka-Laylee, The Escapists 2 و همینطور Dead By Daylight را هم اضافه نمود که گزارش کامل آن را به زودی در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه از شما دعوت می کنم که تیزر بازی های جدیدی که قرار است در ماه اکتبر در اختیار کاربران گلد سرویس ایکس باکس لایو قرار داده شوند را مشاهده کنید.

منبع: وینفون
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 76

به "بازی های رایگان Xbox Live Gold برای ماه اکتبر مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های رایگان Xbox Live Gold برای ماه اکتبر مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید