بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر معرفی شد

به گزارش راوه بلاگ، شرکت سگا (Sega) و استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) بازی Company of Heroes 3 را پس از اینکه سال ها در دست توسعه بوده است، به صورت رسمی برای کامپیوتر معرفی کرد.

بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر معرفی شد

چندی پیش استودیو سازنده بازی سرنخ هایی از معرفی احتمالی بازی Company of Heroes 3 داده بود و همین باعث شده بود هیجان طرفداران برای معرفی رسمی این اثر بیشتر شود. این اثر قرار است در اواخر سال 2022 میلادی برای استیم عرضه شود.

نکته قابل توجه این است که بازیکنان می توانند در حال حاضر در سایت مخصوص بازی برای پروژه CoH-Development ثبت نام کنند تا به نسخه پری آلفا بازی، سندهای طراحی بازی، گفتگوهای توسعه دهندگان، طراحی های هنری بازی و چیزهای دیگری دسترسی انحصاری و ویژه ای پیدا کنند.

جاستین داودسول (Justin Dowdeswell)، مدیر عمومی استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment)، در بیانیه خبری خود درباره بازی Company of Heroes 3 و نسخه پری آلفای آن می گوید: ما واقعا برای طرفداران هیجان زده ایم تا بتوانند Company of Heroes 3 را از همان مراحل پری آلفا تجربه کنند تا از این طریق بتوانیم بازخوردهای ارزشمند آن ها را دریافت کنیم. ما برای سال های زیادی است که بازی را با همراهی و کمک جامعه شگفت انگیز و فوق العاده بازیکنان خود توسعه می دهیم و آن ها در منتقل کردن بازخوردهای ارزشمند و مکرر در هر مرحله از توسعه بازی نقش مهمی را ایفا می کنند. ما آماده ایم تا این برنامه را به شکل بزرگی با طرفداران خود در سراسر جهان و از طریق پروژه CoH-Development ادامه دهیم.

همان طور که از نام بازی مشخص است، بازی Company of Heroes 3 سومین قسمت اصلی از یکی از معروف ترین مجموعه بازی های استراتژی هم زمان است. اولین قسمت از بازی Company of Heroes در سال 2006 عرضه شد و توانست توجه همگان را جلب و حتی جوایز مختلفی را هم دریافت کند. هرچند دو بسته الحاقی بزرگ برای آن بازی عرضه شد اما انتشار دنباله ای کامل تا سال 2013 طول کشید و اکنون دوباره قرار است پس از حدود 9 سال از عرضه قسمت قبلی Company of Heroes 3 عرضه شود.

وقایع بازی Company of Heroes 3 در ایتالیا و آفریقای شمالی جریان دارد و همان طور که انتظار می رفت دارای داستانی غنی از جنگ جهانی دوم خواهد بود. گیم پلی این قسمت با ویژگی های جدیدی ارتقا یافته است تا بتواند به زعم ادعای استودیو سازنده بازی عمیق ترین تجربه تاکتیکی را که تا به امروز طرفداران شاهدش بوده اند، ارائه دهد. این بازی از یک نقشه پویا برای بخش کمپین پشتیبانی خواهد کرد که به شما اجازه می دهد به نیروهای مختلف زمینی، هوایی و دریایی خود دستور دهید.

تصمیم هایی که در بازی می گیرید نه تنها روی نبردهایی که درون بازی تجربه می کنید، تأثیرگذار خواهد بود بلکه روی داستان خود جنگ هم اثر خواهد گذاشت. در حالت تک نفره، امکانی به نام توقف تاکتیکی کامل (Full Tactical Pause) وجود دارد که به شما اجازه می دهد جریان بازی را در دست بگیرید و بازی را در لحظه متوقف کنید. همچنین می توانید همه اقدامات را به طور هم زمان انجام دهید و این کار می شود که بدون فشار برای هر کدام از حرکت های خود در بازی با جزئیات زیاد فکر کنید چراکه اگر مجبور بودید این کار را به صورت هم زمان انجام دهید، فشار مضاعفی به شما وارد می شد.

تریلر معرفی Company of Heroes 3

تریلر گیم پلی Company of Heroes 3

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2528

به "بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید