با اپ 1Password در سفر هم از اطلاعات خود حفاظت کنید

به گزارش راوه بلاگ، امنیت اطلاعات شخصی در طول پرواز یکی از دغدغه های مسافران است. اگر می خواهید امنیت اطلاعاتتان را در طول سفر بالا ببرید با خبرنگاران همراه باشید.

با اپ 1Password در سفر هم از اطلاعات خود حفاظت کنید

اپلیکیشن 1Password اخیرا بروزرسانی را منتشر نموده که طی آن به کاربران اجازه می دهد تا در طول سفر اطلاعات خود را به صورت انتخابی برای بالا بردن امنیت پاک نمایند. با استفاده از این سرویس دیگر احتیاجی نیست که کاربران حساب جداگانه درست کنن و برای پرواز از این حساب استفاده نمایند. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت در ادامه با ما همراه باشید.

این قابلیت تازه که حالت پرواز (Travel Mode) نام دارد تمامی اطلاعات ذخیره شده شما را به جز آن هایی که در حالت پرواز قرار دارند، با یک کلیک به وسیله دستگاهیی که به 1Password وصل است، پاک می نماید. کاربران می توانند بعدا اطلاعات خود را هنگامی که به مقصد رسیدند با یک کلیک برگردانند.

در گذشته کاربرانی که نگران دزدیده شدن گوشیشان یا اتفاقات مشابه در طول سفر بودند از حساب 1Password خود روی تمامی دستگاهایشان خارج می شدند تا تمامی اطلاعات موجود را پاک و یک حساب مسافرتی تازه باز می کردند، سپس با این حساب تازه وارد 1Password می شدند. در آخر هم وقتی به مقصد می رسیدند مجبور بودند دوباره به حساب اصلی خود بازگردند.

کاربران می توانند به وسیله و ب سایت 1Password هم اطلاعات خود را در حالت پرواز قرار دهند. وقتی اطلاعات خود به وسیله وب سایت روی این حالت قرار دهید در تمامی دستگاها این تغییر اعمال می شود. این حالت با خارج کردن اطلاعات از حالت پرواز دوباره باز می شود.

استفاده از حالت پرواز خیلی راحت تر از خارج شدن از حساب اصلی و وارد شدن به حساب فرعی است، با این وجود به مقداری زمان برای تنظیم کردن احتیاج دارد.

1password را می توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید اما برای استفاده از حساب شخصی ماهیانه 2/99 دلار یا برای یک حساب پنج نفره خانوادگی 4/99 دلار بپردازید.

منبع: کجارو / appleinsider.com
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2790

به "با اپ 1Password در سفر هم از اطلاعات خود حفاظت کنید" امتیاز دهید

2 کاربر به "با اپ 1Password در سفر هم از اطلاعات خود حفاظت کنید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اپ 1Password در سفر هم از اطلاعات خود حفاظت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید