برنده انفرادی تعویق لیگ برتر؛ آقای سرلک!

به گزارش راوه بلاگ، در حالی که همه تیم ها و رسانه ها و علاقمندان به فوتبال خودشان را برای آغاز لیگ بیست و سوم آماده می کردند اما ناگهان اعلام شد به علت گرمای شدید هوا و برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی مسابقات در تاریخ مقرر آغاز نخواهد شد.

برنده انفرادی تعویق لیگ برتر؛ آقای سرلک!

این مساله برای خیلی از تیم ها خوشایند بود؛ چرا که اغلب شان برنامه آماده سازی پیش فصل را خیلی دیر آغاز نموده بودند. بیش از نیمی از تیم های لیگ فزونی موافق این تعویق بودند و با لغو ناگهانی مسابقات به خواسته شان رسیدند. حالا آنها حداقل یک هفته فرصت دارند تا عقب ماندگی شان در فصل آماده سازی را جبران نمایند.

تا اینجا بحث بر سر تیم هایی بود که از این ماجرا منتفع می شدند اما یک بازیکن هست که به شکلی بسیار ویژه از تعویق یک هفته ای مسابقات سود می برد. او کسی نیست جز بازیکن شماره 10 پرسپولیس میلاد سرلک!

ماجرای مشمول شدن او را دیگر همه می دانند. میلاد از روز اول شهریور سرباز می گردد و باید خودش را به پادگان مربوطه معرفی کند. اما سرباز نشدن او یک راه دارد. سرلک برای دیرتر رفتن به خدمت مقدس سربازی هر شش ماه یک بار مجبور است از نظام وظیفه مجوز بازی در لیگ برتر را بگیرد. این مجوز هم درصورتی صادر می گردد که میلاد ملی پوش باشد.

مشکل دقیقا همین جاست. فهرست بعدی تیم ملی بین روزهای دهم تا دوازدهم شهریور اعلام می گردد اما میلاد روز اول شهریور سرباز است. یعنی او در فاصله روزهای اول تا 12 شهریور نمی توانست برای تیمش بازی کند. اگر قرار بود لیگ طبق برنامه قبلی برگزار گردد به احتمال زیاد، سرلک نمی توانست در این مسابقه حضور داشته باشد.

همین حالا دو بازی پرسپولیس در هفته های سوم چهارم در تاریخ های دوم و نهم شهریور مقابل تیم های ذوب آهن و فولاد در زمانی برگزار خواهد شد سرلک در آن روزها سرباز است. اما طبق برنامه هفته پنجم مسابقات بعد از فیفادی شهریور برگزار خواهد شد.

این یعنی اگر سرلک در فهرستی که امیر قلعه نویی در فاصله روزهای دهم تا دوازدهم برای حضور در تیم ملی اعلام می نماید حضور داشته باشد دیگر سرباز نیست و می تواند در ادامه لیگ برای پرسپولیس بازی کند. اولین بازی پرسپولیس بعد از اعلام فهرست تیم ملی و فیفادی هم دربی است. به این ترتیب عقب افتادن افتتاحیه لیگ احتمالا باعث حضور سرلک در تیم ملی و پس از آن در دربی خواهد شد!

منبع:فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3079

به "برنده انفرادی تعویق لیگ برتر؛ آقای سرلک!" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنده انفرادی تعویق لیگ برتر؛ آقای سرلک!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده انفرادی تعویق لیگ برتر؛ آقای سرلک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید