تصویب بسته اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری آمریکا در مجلس نمایندگان خبرنگاران

به گزارش راوه بلاگ، مجلس نمایندگان آمریکا بسته یاری اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری بایدن که برای تقویت اقتصاد آمریکا در شرایط بحران کرونا پیشنهاد شده بود را تصویب کرد و آن را به مجلس سنا فرستاد.

تصویب بسته اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری آمریکا در مجلس نمایندگان خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، مجلس نمایندگان آمریکا امروز، شنبه، بسته یاری اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری بایدن که برای تقویت اقتصاد آمریکا در شرایط بحران کرونا پیشنهاد شده بود را تصویب کرد و آن را برای تصمیم گیری به مجلس سنا فرستاد.

دموکرات های هر دو مجلس قانون گذاری آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) در نظر دارند این بسته قبل از 14 مارس تصویب شده و برای امضای نهایی روی میز رئیس جمهور بایدن قرار بگیرد. در 14 مارس برنامه یاری اضافی دوران کرونا به بیکاران پایان خواهد یافت.

در حالی که جمهوری خواستار احتیاج به یک بسته اقتصادی عظیم دیگر آن هم در شرایطی که بدهی اقتصادی دولت رکورد زده است را زیر سوال برده اند، انتظار می رود دموکرات ها با توجه به در دست داشتن اکثریت در هر دو مجلس، خود این بسته را تصویب نمایند.

در رأی گیری امروز همه جمهوری خواستار به علاوه 2 نماینده دموکرات با تصویب بسته مخالفت کردند، اما در نهایت این بسته با 219 رأی موافق در برابر 212 رأی مخالف، تصویب شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2103

به "تصویب بسته اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری آمریکا در مجلس نمایندگان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب بسته اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری آمریکا در مجلس نمایندگان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید