تقلای ترامپ برای تقلیل سطح انتشار ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش راوه بلاگ، رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پس از افشا شدن ثبت 60 مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و نقدها سناتورهای آمریکایی از بی اعتنایی دولت آمریکا به شیوع کرونا، خاطرنشان کرد که سطح انتشار این ویروس بسیار پایین است.

تقلای ترامپ برای تقلیل سطح انتشار ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به وقت تهران در سخنانی به نقدها سناتورها از بی توجهی دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد و سطح شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را خیلی پایین توصیف کرد.

ترامپ مدعی شد: سطح انتشار کروناویروس در آمریکا بسیار پایین است و تنها 15 نفر مبتلا به این ویروس شدند که هشت نفر از آنها از بیمارستان راهی منازلشان شدند.

وی که تقلای زیادی برای تقلیل تلفات ویروس کرونا دارد، گفت: با اقداماتی که دولت انجام داده است، خطر ابتلا به این ویروس برای آمریکایی ها اندک است.

ترامپ با ادعای اینکه آمریکا در میان کشورهای دنیا رتبه نخست آمادگی برای مقابله با کرونا را دارد، اضافه کرد: مایک پنس معاون خود را به عنوان مسئول همکاری با پزشکان برای پیگیری ویروس کرونا اعلام خواهم کرد.

همزمان، مایک پنس معاون دونالد ترامپ نیز در تایید حرف رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که تعداد مبتلایان به این ویروس بسیار اندک است.

این در حالی است که شبکه خبری سی ان ان آمریکا چهارشنبه شب از ثبت 60 مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد.

طی روزهای اخیر تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا از جمله سناتور چاک شومر رهبر دموکرات های سنا از سردرگمی دولت این کشور در مقابله با ویروس کرونا به شدت انتقاد نموده اند.

سناتور چاک شومر روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران ضمن انتقاد از بی اعتنایی دولت ترامپ به شیوع روزافزون ویروس کرونا در آمریکا گفت: وقتی شما رئیس جمهوری را در رأس قدرت دارید که به دانش بدبین است و به کارشناسان اهانت می نماید و شواهد نادرست ارائه می نماید این موضوع سبب می گردد که به فکر آمادگی نهادها و سازمان ها نباشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 414

به "تقلای ترامپ برای تقلیل سطح انتشار ویروس کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلای ترامپ برای تقلیل سطح انتشار ویروس کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید