تیم ها به برگزاری متمرکز عادت نداشتند، رضایت از سطح کیفی لیگ

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه دور مقدماتی لیگ متمرکز والیبال در گروه ب تیم ذوب آهن اصفهان پس از تیم پیکان به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها صعود کرد.

تیم ها به برگزاری متمرکز عادت نداشتند، رضایت از سطح کیفی لیگ

فریبا صادقی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره سرانجام دور مقدماتی رقابت های لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه (ب) گفت: نخستین باری بود که مسابقات به شیوه متمرکز برگزار گردید. به همین دلیل تجربه ای نداشتیم و کار برایمان سخت بود. تیم ها به این شیوه عادت نداشتند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی بازیکنان، کادر فنی و عوامل دست اندرکار تصمیم بر این گرفته شد تا رقابت ها به شیوه متمرکز انجام گردد.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن ادامه داد: این شیوه را پذیرفتیم و تا سرانجام دور مقدماتی نیز مسائل کمی برای تیم ها پیش آمد. امیدواریم در ادامه و در دور نهایی مسابقات نیز شاهد این شیوه باشیم.

صادقی درباره سطح کیفی رقابت نیز گفت: شرایط گروه (الف) را نمی دانم اما در گروه (ب) غیر از یکی دو ملاقات که یک طرفه بود سایر ملاقاتها به خوبی برگزار گردید. به ویژه تیم خجسته اسلامشهر نمایش خوبی در مسابقات داشت و فکر می کنم در گروه (ب) نسبت به گروه (الف) شرایط نزدیک تر و جذاب تر بین تیم ها برقرار بود.

وی در سرانجام درباره شرایط تیم ذوب آهن اصفهان گفت: پس از سرانجام دور مقدماتی سه روز به بازیکنان استراحت دادیم. از روز پنج شنبه تمرینات را از سر خواهیم گرفت و خود را برای حضور در دور نهایی رقابت آماده خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1828

به "تیم ها به برگزاری متمرکز عادت نداشتند، رضایت از سطح کیفی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ها به برگزاری متمرکز عادت نداشتند، رضایت از سطح کیفی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید