خبرنگاران استاندار خراسان رضوی :مدیران استان باید مطالبه گر باشند

به گزارش راوه بلاگ، مشهد- خبرنگاران- استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و کمبود منابع، مدیران دستگاههای اجرایی در استان باید مطالبه گر باشند.

خبرنگاران استاندار خراسان رضوی :مدیران استان باید مطالبه گر باشند

محمدصادق معتمدیان سه شنبه شب در نشست جمع بندی سفر خود به بردسکن در جمع مدیران استانی و محلی در این شهرستان اضافه نمود : اقدامات صورت گرفته و مجموعه کوشش نیروهای امنیتی و قضایی و مدیران اجرایی در شرایط کمبود منابع و وجود پرشمار پروژه های نیمه کاره و افزایش قیمتها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم کارها مسدود بماند ادامه داد: اعتقاد داریم هیچ بن بستی در نظام نیست و به دلیل اعتقادات در ساختار حاکمیتی و شرایط کشور ما همیشه رو به پیشرفت بوده ایم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به وجود بیش از 800 کیلومتر مرز مشترک استان با کشورهای اطراف گفت: تحریم ها تاثیری در فرایند اداره امور نداشته است و کارها به سرعت پیش می رود و افتتاح پروژه ها نشان از مقاومت مردم و عزم جدی مسوولان دارد.

معتمدیان اضافه نمود: به خاطر شرایط کرونایی و رعایت سلامت مردم برنامه سفر اینجانب و بازدید از مناطق شهری و روستایی منطقه ترشیز جهت اشراف بر ظرفیتها و کمبودها و مطالبات مردمی به شکل محدود صورت گرفت.

وی افزود: اولویت ما در مجموعه مدیریتی یاری به حل مسائل مردم است زیرا شرایط برای دهک های پایین شکننده است و کرونا و رکود اقتصاد و رشد اقتصاد منفی در جهان و کشور می طلبد توجه ویژه از سوی مسوولان صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: حل بعضی مسائل احتیاج به نامعتبر است اما احتیاج به پیگیری مجدانه دارد و نباید از مسائل فرار نکنیم بلکه باید باید وعده هایمان را محقق و اجرایی نموده و به اطلاع مردم برسانیم.

معتمدیان با تاکید بر لزوم یاری به مدیریت فضای نارصایتی های عمومی اجتماعی گفت: باید فضای جامعه تلطیف گردد و با توجه به کاهش تاب آوری با هم افزایی و تقسیم کار فضا مدیریت گردد.

وی افزود: ارائه خدمات بدون منت و به موقع نقش موثری در کاهش نارضایتی های اجتماعی دارد و ما کوشش می کنیم از ظرفیت های استانی بهره ببریم و منابع مختلف ملی را جذب کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر جهش فراوری را در دستگاههای اجرایی دنبال می کنیم باید در سطح وزارتخانه ها پیگیری گردد.

معتمدیان اضافه نمود: در بعضی پروژه هایی که آماده ورود بخش خصوصی است و قانون هم اجازه می دهد آمادگی داریم اجرا را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1965

به "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی :مدیران استان باید مطالبه گر باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی :مدیران استان باید مطالبه گر باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید