خبرنگاران تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تالش ممنوع شد

به گزارش راوه بلاگ، آستارا - خبرنگاران - فرماندار تالش با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ را در محورهای کوهستانی و ییلاقی نظیر راستا اسالم به خلخال ممنوع گفت.

خبرنگاران تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تالش ممنوع شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران محمد حسین شاهکویی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تالش گفت: مرخصی ها و ماموریت های اداری تا یکشنبه هفته آینده لغو است و باتوجه به گزارش هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در ارتفاعات و جلگه از بامداد چهارشنبه تا جمعه هفته جاری، همه دستگاه ها برای مهار و مدیریت بحران احتمالی آماده باشند.

وی بر آمادگی بیمارستان، اداره های آب، برق و گاز تاکید کرد و به شرکت نفت توصیه کرد نفت و گازوئیل مورد نیاز مناطق دورافتاده و سخت گذر را تامین کند و از شهرداری ها خواست ماسه و نمک لازم را در میدان ها قرار دهند.

فرماندار تالش اولویت دادن به بازگشایی راه های اصلی و مهم را به دستگاه های مسئول خاطرنشان شد و اداره اوقاف را به آماده سازی 25 مسجد در بخش های مختلف برای اسکان ضروری مسافران و در راه ماندگان توصیه کرد.

او از پلیس راه، شهرداری و نیروی انتظامی خواست، خودروهای پارک شده در خیابان های اصلی شهر را جمع آوری کنند تا دستگاه های خدمات رسان در زمان برف روبی مسائل کمتری داشته باشند.

شاهکویی با اشاره به مشاهده دو نمونه ویروس جهش یافته انگلیسی در استان گیلان، مدیران دستگاه ها را به مراقبت پرسنل خود در هنگام خدمت رسانی در زمان بحران برف توصیه کرد.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2155

به "خبرنگاران تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تالش ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تالش ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید