خبرنگاران ستاد مدیریت بحران مهریز فعال شد

به گزارش راوه بلاگ، یزد- خبرنگاران - فرماندار مهریز گفت: با توجه به پیش بینی های اجرا شده مبنی بر بارش های بیشتر در این شهرستان به خصوص در بخش مرکزی، ستاد مدیریت بحران با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ضمن آماده باش فعال شد.

خبرنگاران ستاد مدیریت بحران مهریز فعال شد

رضا زارع زاده مهریزی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به رغم بارش های مناسب طی 2 روز گذشته در ارتفاعات منطقه و روستاهای میانکوه، تا به امروز هیچگونه مسئله ای گزارش نشد.

وی ادامه داد: سیل در برخی از مسیل (رودخانه های فصلی) های روستایی همچنان جاری است و اقدام های لازم برای پیشگیری در مقابله با افزایش آب پیش بینی شد که همکاری مردم را می طلبد.

این مسوول اظهار کرد: از مردم به خصوص ساکنان روستاها تقاصا می شود به جد از نزدیک شدن به راستا سیل خودداری کنند.

زازع زاده مهریزی تصربح کرد: تمامی پل ها و راستاهای عبور سیل به سمت سدهای خاکی باز و اقدام مناسب برای هدایت سیل به بندها فراهم است.

فرماندار مهریز بیان نمود: با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی، تمامی مدیران دستگاه های اجرایی منطقه هر لحظه آماده انجام ماموریت و خدمت به مردم هستند.

زارع زاده مهریزی گفت: هم اکنون اکیپ های مدیریت بحران در مناطقی که احتمال وقوع سیلاب بیشتر و حوادث طبیعی وجود دارد، مستقر هستند.

همچنین بخشدار مرکزی مهریز امروز گفت : به علت بارندگی در 24 ساعت گذشته ، نخستین سیلاب بهاری سال 99 در رودخانه های فصلی بنادک سادات ، منشاد و گل افشان دهستان میانکوه جاری شد .

مهدی دهقانی زاده افزود: بر اثر بارندگی، آبشار راستا جاده مهریز به تنگچنار در کنج کوه جاری شد و جلوه زیبایی به منطقه بخشید.

از جمعیت 55 هزار نفری مهریز 30 درصد در پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه در 140 روستا زندگی می کنند.

مرکز این شهرستان در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 694

به "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران مهریز فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران مهریز فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید