خبرنگاران سپاهان، نخستین 3 امتیاز خود را مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد

به گزارش راوه بلاگ، اصفهان- خبرنگاران - تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه یک بر صفر آلومینیوم اراک را شکست داد تا نخستین سه امتیاز خود را در لیگ برتر فوتبال کسب کند.

خبرنگاران سپاهان، نخستین 3 امتیاز خود را مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور عصر روز پنجشنبه در استادیوم بدون تماشاگر نقش دنیا اصفهان برگزار و در سرانجام، تیم میزبان پیروز شد در یک بازی برتر، میهمان اراکی خود را با یک گل بدرقه کند.

شاگران مُحرم نویدکیا در ابتدای این ملاقات با محک زدن تیم حریف توانستند بر بازی مسلط شوند و چند موقیعت خوب را بدست آورند که در گلزنی پیروز نبودند.

با این حال، تیم آلومینیوم اراک که رسول خطیبی بازیکن سابق سپاهان را روی نیمکت خود بعنوان سرمربی داشت، تیم دست و پابسته ای نبود و توانست چند فرصت خطرناک روی دروازه حریف بوجود بیاورد که با بی دقتی بازیکنانش از بین رفت.

در دقیقه 55 بازی طلایی پوشان توانستند فزونی خود را در زمین نشان دهند و توسط سجاد شهباززاده روی یکی از حملات خود به گل برسند و این ملاقات را با همین نتیجه به سرانجام برسانند.

تیم سپاهان با این نتیجه نخستین پیروزی خود را کسب کرد و با سه امتیاز در صندلی ششم جدول لیگ برتر قرار گرقت و آلومینیوم اراک که نخستین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می نماید نتوانست به امتیازی دست یابد.

این ملاقات را عبدالنبی پورخلف با یاری های ولی کاووسی، رحیم حاجی پور و ایمان کهیش قضاوت کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1712

به "خبرنگاران سپاهان، نخستین 3 امتیاز خود را مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سپاهان، نخستین 3 امتیاز خود را مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید