خبرنگاران فرماندار شمیرانات: با رعایت پروتکل های بهداشتی، به استقبال محرم می رویم

به گزارش راوه بلاگ، تهران- خبرنگاران- فرماندار شمیرانات تاکید کرد: مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) در برخی از هیات های ثبت شده شهرستان در سامانه بیرق به صورت قانونی با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

خبرنگاران فرماندار شمیرانات: با رعایت پروتکل های بهداشتی، به استقبال محرم می رویم

سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در کارگروه نحوه برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر در شهرستان، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، همگی ما تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، و برگزاری مراسم عزاداری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمامی پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس لازم الاجرا خواهد بود.

وی تاکید کرد: بایستی محرم سال جاری بیش از گذشته نسبت به سلامت شهروندان احساس مسئولیت داشته باشیم؛ از این رو مساجد، ورزشگاه ها، مدارس و اماکنی که مسقف نباشند در اختیار عزاداران حسینی قرار می گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فضاسازی شهرها، ادارات، اصناف و ... بویژه در سال جاری که بیماری کرونا باعث محدودیت برنامه های عزاداری شده است، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شهرداری ها و مسئولان باید با اهتمام ویژه ای نسبت به آن اقدام کنند.

فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه احتمال می رود برخی از هیات ها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بدون هماهنگی اقداماتی انجام دهند، شرح داد: خوشبختانه هیات داران شهرستان که پرچمداران و پیشکسوتان امر عزاداری هستند، در کنار شور حسینی، منطق و درک مناسبی از شرایط بحرانی کرونا نیز دارند که انتظار داریم متولیان فرهنگی با گفتمان و توجیه منطقی از پیش آمد هرگونه مراسم خارج از برنامه پیشگیری کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1359

به "خبرنگاران فرماندار شمیرانات: با رعایت پروتکل های بهداشتی، به استقبال محرم می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار شمیرانات: با رعایت پروتکل های بهداشتی، به استقبال محرم می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید