خبرنگاران 32 راه روستایی مسدود شده قزوین امروز بازگشایی می شوند

به گزارش راوه بلاگ، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: 32 راه روستایی استان که براثر بارش برف در 2 روز گذشته مسدود شده، امروز بازگشایی می شوند.

خبرنگاران 32 راه روستایی مسدود شده قزوین امروز بازگشایی می شوند

جواد حق لطفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران شرح داد: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری این اداره کل، شب گذشته نیز 39 راه روستایی مسدود شده ناشی از بارش برف و کولاک، بازگشایی و تردد در آنها جریان دارد.

وی، بیشتر راه های روستایی مسدود شده در استان قزوین را مربوط به مناطق کوهین، آوج و الموت دانست و اضافه کرد: برای بازگشایی 39 راه روستایی، سه هزار و 700 تن ماسه و نمک به همراه 120 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری به کار گرفته شد.

این مسوول راهداری با اشاره به بارش برف و کولاک روز گذشته در آزادراه قزوین - زنجان که منجر به وقوع تصادف زنجیره ای و مسدود شدن این جهت شد، گفت: راهداران در این سانحه پیروز به رهاسازی و آزادسازی 120 دستگاه خودرو گرفتار در برف شدند

به گفته وی، 350 راهدار با کمک 300 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری با استقرار در 26 راهدارخانه طی طول فصل سرما برای بازگشایی معابر و خدمت به شهروندان در حالت آماده باش قرار داشته و رانندگان نیز در صورت نیاز می توانند با سامانه 141 تماس بگیرند.

حق لطفی اضافه کرد: از مسافران درخواست داریم تا هنگام بارش برف، از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و رانندگان نیز برای تردد در جهتهای کوهستانی و برف گیر ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و توشه غذایی، در طول جهت با سرعت مطمئن حرکت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد اجتناب ورزند.

استان قزوین دارای 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه، یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی و 10 گردنه به طول 161 کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 418

به "خبرنگاران 32 راه روستایی مسدود شده قزوین امروز بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 32 راه روستایی مسدود شده قزوین امروز بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید