خبرنگاران 54 طرح در شهرستان فراهان استان مرکزی آماده بهره برداری شد

به گزارش راوه بلاگ، اراک - خبرنگاران - فرماندار شهرستان فراهان گفت: 54 طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران 54 طرح در شهرستان فراهان استان مرکزی آماده بهره برداری شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

حسین معمارنیا عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: 442 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده و با بهره برداری از آنها برای 384 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

وی این طرح ها را شامل 48 طرح عمرانی و 6 طرح اقتصادی دانست و گفت: پنل(صفحه) خورشیدی روستای غیاث آباد و طرح های برق شهرستان با اعتبار کل 69 میلیارد و 190 میلیون ریال و 40 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاها با اعتبار 50 میلیارد و 600 ریال در روستاها از مهمترین طرح های قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر هستند.

وی گفت: 12 هزار متر جدول گذاری، افتتاح ساختمان اداری - امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان با اعتبار 20 میلیارد و 620 میلیون ریال، بهره برداری از اجرای خط انتقال 35 میلی متر شهرفرمهین و آبرسانی شهرستان با اعتبار کل 36میلیارد و 760 میلیون ریال و بازسازی 210 واحد تخریب شده از بارندگی سال 98 با ارائه تسهیلات ارائه شده از دیگر طرح هایی است که در دهه مبارک فجر در این شهرستان بهره برداری خواهد شد.

شهرستان فراهان به مرکزیت شهر فرمهین بالغ بر 50 هزار نفر جمعیت دارد و در 45 کیلومتری شمال اراک -مرکز استان مرکزی- واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1955

به "خبرنگاران 54 طرح در شهرستان فراهان استان مرکزی آماده بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 54 طرح در شهرستان فراهان استان مرکزی آماده بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید