دیدن این فیلم جرم است، بهار سینمای ایران در دل زمستان کرونا

به گزارش راوه بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- دیدن این فیلم جرم است، بهار سینمای ایران در دل زمستان کرونا

دیدن این فیلم جرم است، بهار سینمای ایران در دل زمستان کرونا

یاد داشت : میلاد تفت آشیان، مدیر امور سینمایی بهمن سبز استان خوزستان

به بهانه اکران ((دیدن این فیلم جرم است)) ...

سینمای ایران در یک سال اخیر در یک رکود بی سابقه بوده و روزهای خیلی سختی به تمامی پرسنل سینمایی و سینماداران گذشته است.

نگاه منفی و دور از عدالت ستاد کرونا به سینماها از یک طرف و از طرف دیگر بی توجهی مسئولین و دولت و دست اندرکاران سینمایی نسبت به بسته بودن درب سالنهای سینما باعث شده که سینمای امروز، روزهای تاسف برانگیزی را بگذراند.

وقتی نام سینما می آید اغلب مردم تنها نام بازیگران و عوامل تولیدی فیلم برایشان تداعی می شود ولی واقعیت این است که درتعطیلی های ناشی از بیماری کرونا عوامل تولید فیلم کمترین ضرر را متحمل شده اند در حالیکه سینماداران و پرسنل زحمت کش آنها در طول یکسال گذشته روزهای پرالتهابی را گذرانده اند.

بازیگران و عوامل تولید فیلم می توانند ازدیگر امکانات رسانه ای مانند تلویزیون، شبکه های اجتماعی و پلتفرم های گوناگون کار خود را ارائه دهند که در این مدت نیز شاهد این اتفاق بوده ایم در صورتی که سینماداران و پرسنل سینمایی تنها راه امرار معاش و ادامه زندگی خود را در سالن های سینما جستجو می کنند. که متاسفانه از شیوع اپیدمی کرونا تا به امروز بسیاری از سالن های سینما برای همیشه تعطیل و تعداد زیادی از پرسنل خدوم آنها از کار بیکار شدند.

با این وجود نگاه عزیزان تصمیم گیرنده همچنان به سمت عوامل تولید فیلم بوده و هست و نه سینماداران؛ غافل از اینکه بازیگران و سایر عوامل تولیدی دستمزد خویش را بابت تولید می گیرند و نیازی نیست منتظر اکران بمانند.

بنابراین تعطیلی سینما آسیب چندانی به این قشر وارد نمی کند.

از اسفندماه 98 تا به امروز تعداد فیلم های ایرانی اکران شده در سینماها به تعداد انگشت های یک دست هم نرسیده است و طبیعتا زمانی که فیلم مناسبی برای اکران وجود نداشته باشد بازگشایی سینماها با تعطیل بودن آنها تفاوت محسوسی ندارد.

درخواست من بعنوان کننده سینماهای استان خوزستان از مسئولین نیست بلکه از مردم است؛ چرا که در طول یکسال گذشته تمامی مسیرهای موجود برای حمایت مسئولین از سینماها را طی کردیم ولی متاسفانه کماکان مسائل سینماداران پابرجاست.

از مردمی که هنر و سینما برای آنها بوجود آمده است و در طی سالیان گذشته با حضور خود در سالنهای سینما از این هنر و صنعت حمایت کرده اند تقاضامندم که در این روزهای سخت سینماها را فراموش نکنند.

با اکران فیلم ((دیدن این فیلم جرم است)) سینماهای از نفس افتاده و گیشه های خالی از حضور مردم بار دیگر می توانند حضور عشق و امید را حس کنند.

در دورانی که بیشتر فیلم ها به دلیل فروش پایین گیشه اکران نمی شوند عوامل فیلم ((دیدن این فیلم جرم است)) با ایثار و فداکاری دیدن این فیلم را در این شرایط بحرانی به مردم سینما دوست هدیه دادند. بنابراین اینجانب از مردم سینمادوست تقاضا دارم دیدن این فیلم را راه نجات و تولد دوباره سینمای ایران بدانند.

به نظر من برای آنهایی که عاشق و دلداده سینما و دلتنگ روزهای خوب سینما هستند ((ندیدن این فیلم جرم بزرگی است.))

برای تکرار خاطره های زیبای سینما لطفا، لطفا و لطفا حتما از این فیلم حمایت کنید.

((دیدن این فیلم جرم است)) می تواند بهار سینمای ایران در دل زمستان کرونا باشد.

خاتمه پیام /

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1900

به "دیدن این فیلم جرم است، بهار سینمای ایران در دل زمستان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدن این فیلم جرم است، بهار سینمای ایران در دل زمستان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید