دیزاین دیوار، دکوراسیون خانه شما را زیبا می نماید!

به گزارش راوه بلاگ، دیوار یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه است. دیزاین دیوار مناسب می تواند تمام توجه ها را به خودش جلب کند و تبدیل به قلب خانه گردد.

دیزاین دیوار، دکوراسیون خانه شما را زیبا می نماید!

دیزاین دیوار

اگر خانه شما سفید و خالی است از همین حالا به فکر دیزاین شیک و مناسب دیوار آن باشید. در این نوشتار از خبرنگاران به پیشنهادهای ارائه شده توجه کنید و هر یک از آن ها را که به سلیقه شما نزدیک تر بود اجرا کنید.

شلف های باز نصب کنید.

شلف ها اکثرا از چوب ساخته شده اند و به روی دیوار به راحتی نصب می شوند. می توانید انواع و اقسام دکوری های زیبا را روی آن ها بگذارید. شلف ها را در کنج دیوار ها نیز می توانید نصب کنید. این نوع دیزاین، انتخاب های هوشمندانه ای برای دیوارهای خالی است.

دیزاین دیوار با قاب عکس ها

شما می توانید دیوار خالی خود را با سایزهای مختلف قاب عکس بپوشانید. قاب عکس ها را با طرح و سلیقه کنار هم نصب و در دیوار خانه خود جاذبه ایجاد کنید. اگر می خواهید فضایی مدرن و خاص در منزلتان داشته باشید، از قاب عکس های خالی بهره ببرید.

نصب بشقاب طرح دار

بشقاب های طرح دار با طرح های هنری، سنتی یا قدیمی تهیه کنید و به روی دیوار مورد نظر آن ها را نصب کنید.

استفاده از شابلون و استیکر دیواری

شابلون و استیکرهای دیواری با طرح های متنوع در بازار موجودند. استفاده از آن ها ایده شیکی برای دیزاین دیوار اتاق خواب است. در نظر داشته باشید که باید در نصب آن ها دقت کنید یا از متخصص آن برای نصب، یاری بگیرید.

استفاده از چوب، روشی ساده برای دیزاین دیوار

استفاده از چوب می تواند راه چاره ساده ای باشد. شما می توانید از چوب با طرح ها و رنگ های مختلف بهره ببرید و روی دیوار خود نصب کنید.

فرش و پارچه طرح دار در دیزاین دیوار اتاق

پارچه های طرح دار و هنری و حتی تابلو فرش ها، امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه ها و تابلو فرش ها بهتر است روی دیوار سفید استفاده شوند تا جلوه بیشتری داشته باشند.

دیزاین دیوار با رنگ کردن آن

رنگ کردن دیوار همواره به خانه زیبایی و گرمی منحصر به فردی می دهد. شما می توانید از طیف رنگی یکسان برای دیوار های خانه خود استفاده و روی آن ها از شلف های مختلف بهره ببرید و جذابیت و گرما را به خانه خود بیاورید.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر مطلب ایده هایی برای کتابخانه دیواری را بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1715

به "دیزاین دیوار، دکوراسیون خانه شما را زیبا می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزاین دیوار، دکوراسیون خانه شما را زیبا می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید