رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن

به گزارش راوه بلاگ، این روزها خودروسازان بیش از پیش در پی معرفی محصولاتی سفارشی برای ژاپنی ها هستند! همین هفته پیش بود که ب ام و از سری 8 گرن کوپه کالکتورز ادیشن بازار ژاپن رونمایی کرد و حالا نوبت به بنتلی رسیده که نسخه ای خاص از کانتیننتال GT مولینر را روانه این کشور آسیایی بکند.

رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن

به گزارش خبرنگاران، خودروی مورد بحث کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن نام داشته و از طرح مونوکروم در آن استفاده شده که شامل بعضی ویژگی های انحصاری بدنه و کابین می باشد.

مشتریان برای بدنه خودرو می توانند دو رنگ اونیکس یا سفید را سفارش دهند. بنتلی از قطعات فیبر کربنی براق برای بخش هایی همچون اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه صندوق و رکاب های جانبی استفاده نموده است.

این خودروساز بریتانیایی همچنین عناصر نقره ای را به لبه قطعات فیبر کربنی یاد شده اضافه نموده است. این رنگ آمیزی توسط دست کارمندان بنتلی انجام شده و برای هر خودرو 5 روز زمان می برد. تکمیل کننده تغییرات بدنه هم رینگ های 22 اینچی تیره هستند.

همین طرح مونوکروم به کابین نیز سرایت نموده و در این بخش می توانیم کابینی مشکی با عناصر نقره ای را ببینیم.

دوخت نقره ای متضاد هم روی فرمان و جایگاه ها خودنمایی می نماید. رنگ نقره ای همچنین روی پشت سری ها و کناره های جایگاه ها نشسته است.

بنتلی از دوخت نقره ای برای جایگاه ها و کف پوش ها نیز استفاده نموده است.

بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با قدرت 542 اسب بخار و گشتاور 770 نیوتون متر استفاده می نماید.

این خودروی لوکس شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.9 ثانیه ای و حداکثر سرعت 318 کیلومتر در ساعتی دارد. خودروی موردبحث فقط مخصوص بازار ژاپن بوده هرچند فقط سقف فراوری و قیمت آن اعلام نشده است.

منبع: پدال

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2445

به "رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید