زمان اعلام نتایج سه آزمون وزارت بهداشت معین شد خبرنگاران

به گزارش راوه بلاگ، نتایج آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و جامع داروسازی اسفند 99 بعد از تعطیلات نوروز اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج سه آزمون وزارت بهداشت معین شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و جامع داروسازی اسفند 99، بعد از تعطیلات نوروز به وسیله سایت این مرکز اعلام خواهد شد.

همچنین نتایج آزمون پیش کارورزی پزشکی ویژه داوطلبانی که محل امتحان آن ها مرکز سنجش آموزش پزشکی بوده است، هفته آخر اسفند ماه 99 بر روی سایت این مرکز نهاده شد.

آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی در روز های پنجشنبه و آدینه 14 و 15 اسفند 1399 به صورت الکترونیک و کاغذی در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شدند.

سایر داوطلبانی که در دانشگاه های علوم پزشکی آزمون خود را برگزار کردند می توانند برای مشاهده نتایج آزمون خود به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.

در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد 735 نفر، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی یک هزار و 129 نفر، در بیستمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی تعداد 182 نفر، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد 4 هزار و 397 نفر و در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد 4 هزار و 190 نفر و در مجموع 10 هزار و 633 نفر شرکت کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2166

به "زمان اعلام نتایج سه آزمون وزارت بهداشت معین شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نتایج سه آزمون وزارت بهداشت معین شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید