زنوزی باید مدیریت کند تا تیم به حاشیه نرود، تراکتور نزدیک جام است

به گزارش راوه بلاگ، کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص برد دو بر یک تراکتور مقابل ماشین سازی در دربی تبریز گفت: هر دو تیم شرایط حساسی را با توجه به جایگاه خود در جدول داشتند. ماشین سازی نیاز به هر سه امتیاز این بازی داشت تا بتواند ماندن خود در لیگ برتر را قطعی کند اما این تراکتور بود که با برد در این دیدار توانست همچنان مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند.

زنوزی باید مدیریت کند تا تیم به حاشیه نرود، تراکتور نزدیک جام است

مربی پیشین تراکتور تبریز ادامه داد: نتیجه این دیدار در دقایق پایانی و بلافاصله پس از اخراج هومن افاضلی با گل دوم تراکتور همراه بود تا ماشین سازی باز هم شکست را متحمل شود. کادرفنی این تیم باید هوشمندانه تر رفتار کند. نباید تنش را در تیم ایجاد کرده و تمرکز را در زمین مسابقه از بازیکنان خود بگیرد.

وی درباره عملکرد ماشین سازی در فصل جاری لیگ برتر با توجه به حضور چهار سرمربی تاکید کرد: عدم ثبات در این تیم بزرگترین مشکل را ایجاد کرد. این موضوع باعث شد تا تیم نتیجه نگیرد. در همه تیم ها ثبات مهم ترین موضوع است. ماشین سازی به احتمال فراوان در لیگ می ماند اما باید دیدگاه ها درباره انتخاب مربی برای این تیم تغییر کند.

محمودی درباره عملکرد تراکتور در این دیدار شرح داد: با آمدن محمدرضا آزادی در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی، این تیم توانست موقعیت های زیادی را ایجاد کند. من فکر می کنم تراکتور نیاز به جوانانی همچون آزادی دارد. بازیکنان بومی در تراکتور کم هستند و باید توجه ویژه ای به آنها شود. ضمن اینکه این تیم اگر در بازی های قبلی خود عملکرد بهتری داشت می توانست قهرمانی پرسپولیس را به هفته پایانی بکشاند اما باید پذیرفت تراکتور در شروع دوباره بازی های لیگ برتر ضعیف ظاهر شد و نتایج خوبی نگرفت.

وی درباره احتمال قهرمانی تراکتور در جام حذفی یادآور شد: ساکت الهامی به عنوان سرمربی باید برای نیمه نهایی جام حذفی برنامه های ویژه ای داشته باشد تا تمرکز بازیکنانش از دست نرود. مهم تر از الهامی، شخص زنوزی به عنوان مالک باشگاه است که باید به خوبی شرایط را مدیریت کند تا این تیم اسیر حاشیه نشود و جام بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1337

به "زنوزی باید مدیریت کند تا تیم به حاشیه نرود، تراکتور نزدیک جام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی باید مدیریت کند تا تیم به حاشیه نرود، تراکتور نزدیک جام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید