زوریخ ؛ شهر سوژه های عکاسی

به گزارش راوه بلاگ، زوریخ از زیباترین شهرهای کشور سوییس، دروازه ورود به این کشور برای بیشتر گردشگران سراسر دنیاست.

زوریخ ؛ شهر سوژه های عکاسی

زوریخ، پایتخت فرهنگی کشور سوییس از مقاصد گردشگری برتر اروپاست. جاذبه های زوریخ، این شهر را به بستر سوژه های عکاسی تبدیل و موزه ها و گالری ها، مناظر کوه های آلپ، فواره ها و آب نماها، رستوران های مجلل . کافه های متنوع و … تا به امروز عکاسان و گردشگران بسیاری را وسوسه نموده است تا هر سال به زوریخ سفر نمایند. با خبرنگاران و معرفی دیدنی های زوریخ که البته فقط به تعدادی از آن ها اشاره شده، همراه باشید.

موزه هنر های زیبا زوریخ (Kunsthaus Zurich)

خانه Kunsthaus Zurich یکی از بهترین مناطق دیدنی زوریخ برای دوست داران هنر است. بهترین کلکسیون های هنری که در طول سالیان دراز جمع آوری شده اند، در این مکان قرار دارند. قدمت آثار هنری این مکان از دوره میانه عصر هنر شروع می شود. تاکید اصلی این موزه بر روی آثار هنری سوئیس است. آثار مشهوری از هنرمندان مشهور جهانی نظیر پابلو پیکاسو، ادوارد مونک و کلود مونه در این مکان یافت می شوند. اگر دوست دار هنر هستید، حتما به این خانه هنری در زوریخ سر بزنید.

گروس مونستر (Grossmünster)

این کلیسای باشکوه یکی از چهار کلیسای اصلی شهر زوریخ بوده و عده زیادی بر این باور هستند که این کلیسا توسط کارلوس ماگنوس (مؤسس امپراطوری روم) ساخته شده است. دو برج بلند این کلیسا از سمبل های اصلی شهر زوریخ به شمار می رود. گروس مونستر از زمان احداثش تا به حال تغییرات بسیاری در آینه کاری های روی سقف کلیسا و همچنین درها داشته است. اگر به تاریخ، فرهنگ و معماری علاقه دارید، دیدن این کلیسا را از دست ندهید.

خانه اپرای زوریخ (Zürich Opera House)

این ساختمان شاید از لحاظ معماری شاخص ترین ساختمان شهر زوریخ نباشد، اما نقش بسیار مهمی در تاریخ اپرا داشته است. سالن تئاتر اصلی که در این مکان ساخته شد، محل اصلی فعالیت ریچارد واگنر (Richard Wagner) در طول تبعیدش از آلمان بود. این خانه اپرا اکنون با 1200 جایگاه همچنان یکی از برترین مکان ها برای اجرا و برقراری رویدادهای مهم اپرا است. اگر روزی به زوریخ سفر کردید، دیدن این خانه اپرا را به هیچ وجه از دست ندهید.

منطقه کوهستانی Uetliberg

اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که به مناظر و چشم اندازهای فوق العاده علاقه دارند، پس حتما باید Utliberg در زوریخ را مشاهده کنید. برای رسیدن به این نقطه یا می توانید پیاده روی یا کوهنوردی کنید یا از ترن های مخصوص بهره ببرید. برای افرادی که به کوهنوردی، پیاده روی و ماجراجویی علاقه دارند، رفتن به Utliberg پیشنهاد می شود.

باغ وحش زوریخ (Zurich Zoo)

باغ وحش زوریخ متنوع ترین گونه های جانوری را در خود نگهداری می نماید و از این رو یکی از بهترین باغ وحش های اروپا تلقی می شود. در این باغ وحش، هر کدام از گونه ها در مکانی شبیه مکان زندگی اصلی خود نگهداری شده و شرایط کامل زندگی برای آن ها فراهم است. ترامواها و قطارهای کوچکی برای دسترسی به بخش های مختلف در این باغ وحش تعبیه شده است. این جاذبه دیدنی یک مکان هیجان انگیز برای بچه ها خواهد بود تا با دنیای طبیعت بیشتر آشنا شوند.

کلیسای زنان (Fraumünster)

یکی دیگر از چهار کلیسای اصلی و از دیدنی های برتر زوریخ ، کلیسای زنان است. قدمت این کلیسا به سال 853 بازمی شود. کلیسای زنان با پنجره های بلند سراسر شیشه ای خود، یکی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی شهر زوریخ به شمار رفته و پنجره های خوش رنگ، از چپ به راست، عروج الیاس به بهشت، یعقوب، صحنه هایی از زندگی مسیح، یک فرشته در حال دمیدن در صور و موسی را نشان می دهند.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با مقاصد گردشگری بیشتر می توانید شهرهای توریستی ترکیه را مطالعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 637

به "زوریخ ؛ شهر سوژه های عکاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوریخ ؛ شهر سوژه های عکاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید