ساعت های هوشمند اپل واچ به فناوری تشخیص استرس مجهز می شوند

به گزارش راوه بلاگ، اپل واچ یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند حال حاضر بازار به شمار می رود، زیرا این محصول به ویژگی های متعددی در راستا پایش سلامتی کاربران مجهز شده است. اپل در سال 2018 نسل چهارم ساعت هوشمند اپل واچ را به قابلیت ECG (نوار قلب) معرفی کرد که تا به امروز جان کاربران بسیاری را نجات داده است. حال به نظر می رسد که اپل میخواهد تا در نسل آینده اپل واچ از فناوری تشخیص استرس و مسائل روحی و روانی استفاده کند.

ساعت های هوشمند اپل واچ به فناوری تشخیص استرس مجهز می شوند

نسل چهارم و پنجم ساعت هوشمند اپل می تواند بیشتر فعالیت های فیزیکی را مورد آنالیز قرار دهد، به همین دلیل اپل واچ تبدیل به پرفروش ترین ساعت هوشمند دنیا شده است. همچنین در سال های گذشته قابلیت ECG نسل چهارم و پنجم اپل واچ چندین بیمار قلبی را نجات داده است و شاهد اخبار گوناگونی در مورد آن بودیم.

حال به تازگی یکی از معروف ترین افشاگران محصولات اپل با نام مکس واینباخ مدعی شده است که اپل میخواهد تا با نصب سنسورهای ویژه در نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ میزان استرس کاربران و زمان شکل دریافت حملات عصبی را در آن ها را پایش کند. به گفته این افشاگر تمام مدل های اپل واچ به این قابلیت مجهز نخواهند شد، بلکه این قابلیت جدید فقط به نسل چهارم اپل واچ و نسخه های بعد از آن اضافه خواهد شد.

اپل واچ به یاری این قابلیت می تواند استرس کاربران را تشخیص دهد و با تمرینات تنفسی پیشنهادی به کاهش استرس آن ها یاری کند. به احتمال بسیار زیاد این قابلیت از طریق فناوری پایش ضربان قلب ECG کار خواهد نمود و به همین دلیل امکان فعال سازی آن بر روی نسخه های قدیمی ممکن نخواهد بود.

به گفته مکس واینباخ، این قابلیت ها همزمان با معرفی اپل واچ سری 6 عرضه نخواهد شد و کاربران باید کمی بیشتر صبر نمایند. به گفته این افشاگر، تیم ساعت هوشمند اپل توسعه این قابلیت را به تازگی شروع نموده است اما تا عرضه نهایی این قابلیت چندین سال فاصله دارند.

منبع : شهر سخت افزار

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: آی تابناک
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 718

به "ساعت های هوشمند اپل واچ به فناوری تشخیص استرس مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت های هوشمند اپل واچ به فناوری تشخیص استرس مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید