سامسونگ و شیائومی حذف شارژر از جعبه آیفون را به سخره گرفتند

به گزارش راوه بلاگ، چند روز قبل اپل از خانواده آیفون 12 رونمایی کرد و همان طور که انتظار داشتیم، این گوشی ها بدون شارژر و هدفون به دست کاربران می رسند و این یعنی خریداران باید مبلغ جداگانه ای برای خرید شارژر و هدفون سیمی بپردازند. مطابق معمول این حرکت واکنش های زیادی به همراه داشته و یکی از صفحات سامسونگ در سایت فیسبوک با انتشار تصویری این اقدام اپل را به سخره گرفته است.

سامسونگ و شیائومی حذف شارژر از جعبه آیفون را به سخره گرفتند

در تصویری که در ادامه می توانید ببینید، یک شارژر به تصویر کشیده شده که در پایین آن عبارت همراه با گوشی گلکسی شما توجه را جلب می نماید.

باید خاطرنشان کنیم سامسونگ شرکت اپل را به دلیل حذف جک هدفون تا مدت ها مسخره می کرد اما فقط چند سال بعد این شرکت تصمیم گرفت گوشی های سری گلکسی نوت 10 را بدون جک هدفون روانه بازار کند. سامسونگ بعد از انجام این کار برای اینکه ریاکار به نظر نرسد، تمام ویدیوهای تمسخرآمیز را حذف کرد ولی کاربران پیروز به پیدا کردن ویدیوها شدند و بار دیگر آن ها را آپلود کردند.

بنابراین از آنجایی که سامسونگ سابقه خوبی در این زمینه ندارد، معلوم نیست که چه زمانی این شرکت می خواهد شارژر را از جعبه گوشی های خود حذف کند. در همین رابطه می توانیم به یک گزارش اشاره کنیم که چند ماه قبل منتشر شد و طبق آن، احتمالا سامسونگ میخواهد از سال 2021 شارژر را از جعبه بعضی از گوشی های خود حذف کند. این یعنی برخلاف جک هدفون، گویا لازم نیست چند سال منتظر بمانیم و به نظر می رسد سامسونگ در این زمینه خیلی زود دست به کار خواهد شد.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که اپل را به خاطر حذف شارژر از جعبه های آیفون 12 به سخره گرفته و همچنین می توانیم به شیائومی هم انتشار کنیم که اکانت رسمی آن در توییتر یک توییت در این رابطه منتشر نموده است. در این توییت شیائومی اعلام نموده که چیزی را از جعبه گوشی پرچم دار Mi 10 Pro حذف ننموده است.

روی هم رفته، به نظر شما آیا سامسونگ به زودی شارژر را از جعبه گوشی های خود حذف می نماید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • مقایسه تمام مدل های آیفون 12 از مینی تا پرو مکس با یکدیگر

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1565

به "سامسونگ و شیائومی حذف شارژر از جعبه آیفون را به سخره گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ و شیائومی حذف شارژر از جعبه آیفون را به سخره گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید