سختگیری سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای پروتکل های بهداشتی، رونق گردشگری و بازگشایی مجدد هتل ها همزمان با آموزش، تجهیز و رعایت اصولی قوانین

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش گردشبان، صنعت گردشگری از جمله نخستین مشاغلی است که با وقوع کرونا بیشترین آسیب را دید و کسب و کارهای مرتبط با گردشگری، اوقات فراغت، هوانوردی و ... بیشترین ضرر را کردند. در ابتدای شیوع ویروس کرونا و در بازه زمانی اسفند سال 98 تا اردیبهشت سال 99 مجموعه های گردشگری جزیره کیش با تعطیلی اجباری شرایط بسیار سختی را تحمل کردند، همان زمان بود که معاون گردشگری کیش وعده داد با توجه به نقش محوری گردشگری در رونق مالی، با مدیریت پویا و هدفمند سازمان منطقه آزاد کیش، در ایجاد تعادل میان بحران کرونا و معیشت، شاهد افزایش رونق گردشگری در این منطقه خواهیم بود.

سختگیری سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای پروتکل های بهداشتی، رونق گردشگری و بازگشایی مجدد هتل ها همزمان با آموزش، تجهیز و رعایت اصولی قوانین

رونق گردشگری جزیره کیش با کنترل همزمان شیوع بیماری کرونا و نظارت های سختگیرانه سازمان منطقه آزاد

با گذشت بیش از 6 ماه از آن تاریخ و درآستانه یک سالگی شیوع ویروس کرونا در جهان، شاهد رونق مجدد گردشگری با حفظ بهداشت و کنترل کامل کووید-19 در جزیره کیش هستیم . ضریب اشغال بالای هتل ها و برقراری بیش از 80 پرواز روزانه به جزیره کیش در حالی انجام شده است که این جزیره از جمله کم خطر ترین شهرهای کشور از نظر تقسیم بندی کرونایی بوده و در شرایط آبی واقع شده است.

به گزارش دیده بان گردشگری ایران، محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا جزیره کیش، ممنوعیت فروش بلیط هواپیما به بیماران کرونایی، غربالگری بیش از 11 هزار نفر از آغاز پاندمی کرونا در این جزیره و همچنین سخت گیری های سازمان منطقه آزاد در اجرای پروتکل های بهداشتی باعث شده است که این جزیره به مکانی قابل اطمینان برای گردشگران تبدیل گردد و در رنگ بندی رسمی شهرستانهای کشور برطبق گزارش وزارت بهداشت در شرایط آبی رنگ (کم خطر) قرار گیرد. با توجه به ورود چشم گیر مسافران در روزهای اخیر به کیش نیز شاهد اعمال ممنوعیت ورود خودروهای مسافری به جزیره بوده ایم که نشان از تداوم نظارت های سختگیرانه از سمت سازمان منطقه آزاد کیش دارد.

راه اندازی مجدد هتل ها پس از ایمن سازی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش با قدردانی از فعالان حوزه گردشگری و همچنین تشکر ویژه از کارکنان مرکز بهداشت و سلامت جزیره و بیمارستان برای فعالیت های پیشگیرانه در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: اسفند سال گذشته که ویروس کوووید 19 در سرتاسر جهان شیوع پیدا کرد، تمامی فعالیت های گردشگری جزیره کیش به ویژه پذیرش مسافران در هتل ها به طور کامل متوقف شد.

در بازه زمانی تیر تا شهریور سال جاری به دلیل عدم آگاهی کافی و کم توجهی کارکنان هتل ها، خدمه و ساکنان در رعایت اصولی قوانین بهداشتی، مجبور به جلوگیری از فعالیت ها شدیم که این امر موجب کاهش ورود مسافر شد.

خوشبختانه با کنترل و نظارت مجدانه مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز بهداشت و بخش خصوصی، همچنین اهتمام جدی برای رعایت قوانین بهداشتی شرایط به گونه ای شد که از آذر تا کنون ضریب اشغال هتل ها بسیار بالا بوده است که این مهم نتیجه کوشش ها و زحمات سازمان و همه نهادها، ارگان ها، مسئولان و کارکنان هتل ها می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1938

به "سختگیری سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای پروتکل های بهداشتی، رونق گردشگری و بازگشایی مجدد هتل ها همزمان با آموزش، تجهیز و رعایت اصولی قوانین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سختگیری سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای پروتکل های بهداشتی، رونق گردشگری و بازگشایی مجدد هتل ها همزمان با آموزش، تجهیز و رعایت اصولی قوانین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید