سرنوشت دیدار پارس جنوبی جم و استقلال

به گزارش راوه بلاگ، ویروس کرونا این روز های دامن گیر فوتبال ایران شده و همین موضوع باعث مناقشه بین سازمان لیگ فوتبال ایران و برخی از باشگاه های لیگ شده است.

سرنوشت دیدار پارس جنوبی جم و استقلال

به گزارش خبرنگاران، سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال ایران در خصوص مثبت شدن تست کرونای تعدای از بازیکنان تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان، گفت: من مسئول کمیته برگزاری مسابقات هستم و جواب دادن به سوالات پزشکی بر عهده من نیست. به طور کلی آزمایشگاه هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند از جمله بیمارستان مسیح دانشوری مورد احترام برایمان بوده و ما موظف هستیم از افرادی که تست آن ها مثبت می شود، آزمایش مجدد بگیریم تا صحت این موضوع اثبات شود. از افرادی که تست کرونای آن ها مثبت است در فاصله 24 ساعته 2 مرتبه آزمایش مجدد گرفته می شود.

سهیل مهدی اضافه نمود: در رعایت دستورالعمل های بهداشتی خیلی از باشگاه ها از جمله استقلال به سازمان لیگ کمک کرده اند. اگر مواردی از قلم افتاده باشد یا کاستی هایی هم دیده شود، از طریق ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و ایفمارک پوشش داده می شود.

وی درباره شرایط بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران مطرح نمود: به هر دلیلی فارغ از مسئله کرونا ممکن است یک تیم حاضر به انجام بازی نشود. جهت برگزاری مسابقه به این منوال است که گزارش بازی توسط داوران، ناظر بازی و هیئت فوتبال میزبان تهیه و به سازمان لیگ تحویل داده می شود. اگر نتیجه آزمایش ها مثبت شود بازی به حالت تعویق در می آید تا در زمانی مناسب برگزار شود.

مهدی اضافه نمود: سایر دیدارها در زمان گفته شده، برگزار خواهد شد. هر مکانی که باشگاه ها راحت تر باشند نماینده پزشکی در محل حاضر شده و تست ها را انجام می دهد تا راستی آزمایی انجام شود. به خواسته تیم هایی که خواهان 3 بر صفر شدن بازی ها هستند احترام می گذاریم، اما این مسائل در ارکان قضایی تصمیم گیری می شود. تعطیلی لیگ برتر هم به سازمان لیگ مربوط نمی شود. اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تعطیلی را به ما اعلام نکنند، مسابقات طبق روال قبلی برگزار خواهد شد. شهر اهواز برای انجام مسابقه به تایید رسیده بود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ در خصوص اینکه بازیکنان استقلال بارها و بارها در عکس های دسته جمعی و شادی های بعد از گل شرکت کرده اند، اظهار داشت: خیلی از موارد در دستورالعمل بهداشتی، به خوبی اجرا نشد. افسران سلامتی که در ورزشگاه حضور دارند این موضوع را به ما گزارش می دهند. اگر میزان این اشتباهات از حدی فراتر رود با جریمه رو به رو می شود. نظرات در خصوص برگزاری یا انجام نشدن مسابقات متفاوت است. فیفا دستور داده که تمام دستورات وزارت بهداشت اجرا شود.

مهدی اظهار داشت: من نمی توانم فورا در خصوص برگزاری 2-3 هفته آینده مسابقات فکر کنم و جواب بدهم. 16 تیم در لیگ حضور دارند و همکارانم بعد از بررسی همه چیز را منتشر خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1118

به "سرنوشت دیدار پارس جنوبی جم و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت دیدار پارس جنوبی جم و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید