سواحل و تفرجگاه های گیلان مسدود می شود

به گزارش راوه بلاگ، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت گفت: راه ورودی سواحل و تفرجگاه های شهرستان رشت در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران و پیشگیری از شیوع کرونا مسدود می شود.

سواحل و تفرجگاه های گیلان مسدود می شود

به گزارش ایلنا، فریبرز سعیدی کیا در ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های شهرستان رشت با بیان اینکه شهرستان رشت به لحاظ شرایط ابتلا به بیماری کرونا در شرایط قرمز واقع شده است، اظهار کرد: بر همین اساس با توجه به تجمع مسافران و گردشگران در سطح سواحل و تفرجگاه ها، کلیه ورودی های شهرستان به سواحل رشت در ایام تعطیلات پیش رو مسدود می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم حفظ شعائر و حرمت تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با افراد هنجارشکنی که حرمت این ایام را حفظ نمی کنند و اقدام به حرمت شکنی و هنجار شکنی در سطح تفرجگاه ها می کنند، برخورد می شود.

محمدعلی ویشکایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به شرایط قرمز کرونا در شهرستان رشت و حرمت ایام عزاداری ماه محرم، از مسافران خواست: به طور جد از سفر به شهرستان رشت و حضور در مناطق گردشگری و تجمعات پرهیز کنند.

وی با اشاره به سوابق درخشان مهمان نوازی مردم گیلان، گفت: با وجود اینکه مهمان نوازی با فرهنگ مردم این دیار درهم تنیده شده است، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، استان گیلان و شهرستان رشت به هیچ وجه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نیست و به همین دلیل از هموطنان میخواهیم از سفر به استان گیلان و شهرستان رشت اجتناب کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1385

به "سواحل و تفرجگاه های گیلان مسدود می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل و تفرجگاه های گیلان مسدود می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید