شایعاتی درباره دوربین هشت ضلعی Huawei Mate 40

به گزارش راوه بلاگ، تیزر رسمی منتشر شده از گوشی Huawei Mate 40 نشان می دهد که ظاهر این گوشی به مدل قبل خود شبیه است.

شایعاتی درباره دوربین هشت ضلعی Huawei Mate 40

به گزارش خبرنگار ، در دنیای گوشی های هوشمند، تولیدنمایندگان عظیم سعی می نمایند با طراحی منحصر به فرد در پنل پشت و تنظیمات دوربین، تفاوت خود را با سایر رقبا نشان دهند. حالت دوربین مربعی در اپل و گوگل، مستطیل در سامسونگ، و دایره ای در OnePlus و Moto بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

براساس تیزر رسمی که شرکت هوآوی از گوشی Huawei Mate 40 منتشر نموده این گوشی حداقل از یک دوربین به شکل شش ضلعی یا هشت ضلعی در پشت بهره خواهد برد. همچنین یک راک حجم دهنده فیزیکی را نیز نشان داده شده، به این معنی که این شرکت ایده دکمه های مجازی را که با گوشی Mate 30 معرفی گردید، کنار می گذارد.

اطلاعاتی که تا به امروز فاش شده به این موضوع اشاره دارند که هوآوی Mate 40 مشابه خانواده Huawei Mate 30 که چهار دوربین به صورت دسته ای در یک دایره مشکی دکمه ای نشسته و فلش کنار آن بود، عرضه می گردد. همچنین بعضی از اطلاعات نشان می دهد که همان طراحی باز هم ارائه شده، اما تصویر ارسال شده توسط Huawei exec He Gang چیز دیگری را نشان می دهد.

  • رویداد معرفی هوآوی Mate 40 در ماه اکتبر برگزار می گردد

احتمال دیگری هم وجود دارد، Huawei ممکن است برای اعضای مختلف ترکیب Mate 40 طراحی های مختلفی داشته باشد. این اولین بار برای مجموعه Mate از سال 2016 است، سالی که هواوی آغاز به راه اندازی بیش از یک پرچمدار با همین نام کرد.

تاریخ معرفی رسمی این گوشی 22 اکتبر است و آن وقت است که ما خواهیم فهمید که نه تنها ظاهر تلفن های هوشمند Huawei Mate بلکه قیمت، در دسترس بودن و مشخصات دقیق آن به چه شکلی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1558

به "شایعاتی درباره دوربین هشت ضلعی Huawei Mate 40" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعاتی درباره دوربین هشت ضلعی Huawei Mate 40"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید