شوک بزرگ به استقلال؛ محمد دانشگر به سپاهان پیوست

به گزارش راوه بلاگ، محمددانشگر یکی از بازیکنانی بود که در سرانجام لیگ بیست و یکم قراردادش با استقلال به سرانجام رسید. این مدافع باتجربه، اما یکی از بازیکنانی محسوب می شد که انتظار می رفت قراردادش را تمدید کند، اما او امروز شوک بزرگی را به مدیریت باشگاه وارد کرد و به باشگاه رقیب پیوست.

شوک بزرگ به استقلال؛ محمد دانشگر به سپاهان پیوست

سپاهانی ها که بعد از جدایی گئورگی گولسیانی در خط دفاعی در پی یک مهره تاثیرگذار می گشتند، با دانشگر وارد مذاکره شدند و این مدافع باتجربه نیز در روز هایی که هیچ تماسی از سوی مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد با او گرفته نشده بود، منتظر نماند و بعد از توافق نهایی قراردادش را رسما امضا کرد.

از اصفهان خبر می رسد اگرچه مسئولان سپاهان فعلا قرارداد دانشگر را به صورت رسمی اعلام ننموده اند، اما این بازیکنان ظهر روز یکشنبه قراردادش را به مدت 3 سال با طلایی پوشان امضا نموده و رسما بازیکن این تیم محسوب می گردد. به نظر می رسد سپاهانی ها قصد دارند حالا که چند بازیکن خود را از دست داده اند چند بازیکن تازه به خدمت بگیرند و نام آن ها را همراه با یکدیگر اعلام نمایند.

استقلال حالا با رفتن دانشگر در خط دفاع بسیار خالی شده است. در شرایطی که تمدید قرارداد با رافائل سیلوا و عارف غلامی هم هنوز در دست اقدام است و ممکن است یکی یا هردوی این بازیکنان هم به خارج از ایران بروند، فقط حضور محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی از بین مدافعان وسط قطعی است. در این شرایط استقلالی ها باید هرطور شده برای تمدید قرارداد غلامی و سیلوا کوشش نمایند و شاید حتی احتیاج به یک مدافع دیگر هم داشته باشند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2902

به "شوک بزرگ به استقلال؛ محمد دانشگر به سپاهان پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بزرگ به استقلال؛ محمد دانشگر به سپاهان پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید