صدور 40 مجوز اقامتگاه بوم گردی در لرستان

به گزارش راوه بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از صدور مجوز برای 40 اقامتگاه بوم گردی جدید تا خاتمه امسال در استان اطلاع داد.

صدور 40 مجوز اقامتگاه بوم گردی در لرستان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی روز دوشنبه 26 خرداد 99 گفت: به منظور توسعه صنعت گردشگری و افزایش تخت های اقامتی در استان، سال جاری 40 مجوز اقامتگاه بوم گردی در لرستان صادر می گردد.

او با اشاره به اینکه توسعه گردشگری می تواند نقش مهمی در رشد مالی استان و کشور داشته باشد، اضافه کرد: توسعه صنعت گردشگری با اشتغال زایی همراه است که می تواند سرمایه کشور را بیمه کند، به همین منظور توسعه مراکز بوم گردی از اولویت های این اداره کل به شمار می رود و با سرمایه گذاران این حوزه نهایت همکاری را می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اعلام کرد: در حال حاضر هفت واحد بوم گردی در استان لرستان مشغول به فعالیت هستند و هفت مورد دیگر نیز در حال ساخت است.

او اضافه کرد : تنها راه برون رفت از مسائل مالی و بیکاری در گروی توسعه گردشگری و بوم گردی است. امیدوارم با حمایت های استان و صندوق توسعه ملی در راستای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران این حوزه، شاهد رونق مالی و اشتغال زایی پایدار در لرستان باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1065

به "صدور 40 مجوز اقامتگاه بوم گردی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 40 مجوز اقامتگاه بوم گردی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید