فاضلی: برابر پرسپولیس با استراتژی بازی کردیم

به گزارش راوه بلاگ، مربی تیم فوتبال پدیده می گوید تیمش با استراتژی برابر پرسپولیس بازی کرد.

فاضلی: برابر پرسپولیس با استراتژی بازی کردیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا فاضلی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: به شرف بازیکنان با غیرت خودمان درود می فرستیم که با جان و دل بازی کردند. طبق برنامه پیش رفتیم و استراتژی داشتیم. حریف تیم قابل احترام و بزرگ است. آنها از تیم نیم فصل اول بهتر بازی می کنند اما ما هم با برنامه بازی کردیم و بعد از رسیدن به گل می توانستیم توسط بایرامی به گل بعدی برسیم که اگر این اتفاق رخ می داد، نتیجه بازی چیز دیگری می شد.

وی اضافه نمود: بعد از گلی که خوردیم پرسپولیس می توانست به گل دوم برسد. به تیم حریف هم خسته نباشید می گویم.

او همچنین گفت: استراتژی ما این بود که از عقب دفاع کنیم و گاهی هم قرار بود پیش برویم. گلی هم که زدیم روی یک چرخش توپ بود که توپ را به سمت راست بردیم و به گل رسیدیم.

او درباره اینکه گل محمدی گفته بود بلندی چمن ورزشگاه از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت: ما در جریان نبودیم چون ما هم تیمی هستیم که روی زمین بازی می کنیم و گلی هم که زدیم روی زمین بود. این موضوع از قبل برنامه ریزی شده نبود و این موضوع را تایید نمی کنم.

فاضلی همچنین درباره داوری هم گفت: داوری در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم جریان بازی تغییر کرد. داور قرار نیست برای تیم حریف پنالتی بگیرد. آقای صفایی مدیریت کرد و باعث شد تیم حریف پشت محوطه جریمه ما خطا بگیرد و در آخر به گل رسید. روی یک ضد حمله بازیکن حریف روی بازیکن ما خراب شد که باید پنالتی اعلام می شد. 70 میلیون نفر بازی را می دیدند اما پدیده هم هواداران خودش را دارد و خواهش می کنم داوران روی جریان بازی مدیریت داشته باشند. ما روی این صحنه اعتراض داریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2220

به "فاضلی: برابر پرسپولیس با استراتژی بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: برابر پرسپولیس با استراتژی بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید