فکری: از صدرنشینی استقلال ناراحتند، از میلیچ خبر ندارم!

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری بعد از باخت یک بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند. افسوس می خورم دیداری را که می توانستیم با پیروزی و کسب 3 امتیاز به انتها برسانیم، شکست خوردیم و هیچ امتیازی نگرفتیم.

فکری: از صدرنشینی استقلال ناراحتند، از میلیچ خبر ندارم!

وی اضافه نمود: بازیکنان ما در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و به همین دلیل نتوانستند توانایی های خود را بروز دهند. بعد از دریافت گل هم برای به ثمر رساندن گل مساوی عجله داشتند و قدری شتاب زده عمل کردند. امروز فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: به سایپا هم تبریک می گویم. آنها هم بازی خوبی ارائه دادند و این 3 امتیاز مبارک آنها باشد. این بازی هم برای ما تمام شد و باید از همین الان خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد داوران در دیدارهای استقلال یادآور شد: ما به این موضوع عادت کردیم که اشتباهات داوری به ضررمان باشد. نمی دانیم داستان چیست، اما استقلال خیلی تنهاست. ما صدر جدول هستیم و تیممان بوی قهرمانی می دهد. فکر می کنم بعضی ها از این موضوع ناراحت هستند. اما ما تلاش می کنیم تا فرایند خوبمان را حفظ کرده و موقعیتمان را در صدر جدول حفظ کنیم.

فکری با اشاره به برنامه ریزی بازی ها گفت: بازی ها مدتی به خاطر پرسپولیس به تعویق افتاد و آنها بازی فشرده دارند، اما امروز ما 5 روز یک بار بازی می کنیم و آنها هفته ای یکبار و این عجیب است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا هرویه میلیچ به استقلال باز می گردد یا خیر گفت: از میلیچ خبر ندارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1963

به "فکری: از صدرنشینی استقلال ناراحتند، از میلیچ خبر ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: از صدرنشینی استقلال ناراحتند، از میلیچ خبر ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید