لیگ برتر انگلیس، شکست خانگی شاگردان مورینیو مقابل لیورپول

به گزارش راوه بلاگ، تاتنهام با شکستی که مقابل لیورپول متحمل شد، نتوانست از این تیم سبقت بگیرد و همچنان در صندلی ششم جدول لیگ برتر انگلیس واقع شده است.

لیگ برتر انگلیس، شکست خانگی شاگردان مورینیو مقابل لیورپول

به گزارش خبرنگاران، هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس، پنجشنبه شب با ملاقات تیم های تاتنهام و لیورپول به پایان رسید که در این بازی لیورپول به رجحان 3 بر یک رسید.

روبرتو فیرمینو در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، دروازه تاتنهام را باز کرد تا شاگردان کلوپ با رجحان یک بر صفر به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم، لیورپول در دقیقه 47 توسط ترنت الکساندر آرنولد به گل دوم رسید که در دقیقه 49، پیر امیل هویبرگ یکی از این گل ها را برای تاتنهام جبران کرد. سادیو مانه هم در دقیقه 65 گل سوم مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره را به ثمر رساند تا لیورپول در لندن به رجحان برسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این مسابقه، سون هیونگ مین در دقیقه 3 و محمد صلاح در دقیقه 56 به ترتیب برای تاتنهام و لیورپول گلزنی کردند که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این گل ها رد شدند.

سرخپوشان بندر مرسی ساید با این پیروزی، 37 امتیازی شدند و به صندلی چهارم جدول لیگ برتر صعود کردند. شاگردان ژوزه مورینیو نیز با 33 امتیاز، همچنان در رده ششم جدول مسابقات ایستاده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1985

به "لیگ برتر انگلیس، شکست خانگی شاگردان مورینیو مقابل لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، شکست خانگی شاگردان مورینیو مقابل لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید