لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و مس با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش راوه بلاگ، ملاقات دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان، معوقه از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در نیمه نخست با نتیجه تساوی به خاتمه رسید.

لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و مس با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش خبرنگاران، تیم پرسپولیس در ملاقات معوقه از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (سه شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که نیمه نخست این ملاقات با تساوی بدون گل سرانجام یافت.

ترکیب پرسپولیس:بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، هومن ربیع زاده، محسن طرحانی، میثم نقی زاده، محسن آذرباد، قائم اسلامی خواه، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و مهرداد آوخ.

داور: حمید حاج ملک

دقیقه 7: سیامک نعمتی حرکتی در یک سوم دفاعی مس رفسنجان انجام داد و پاس مناسبی را به دهانه دروازه برای امید عالیشاه فرستاد، اما او نتوانست از این موقعیت بهره ای ببرد.

دقیقه 19: نعمتی که یک بار برای عالیشاه موقعیت ایجاد نموده بود، این بار خودش اقدام به شوتزنی کرد که البته ضربه او جایی در چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 24: این بار نوبت به بازیکنان مس و عقیل کعبی رسید تا برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کند، هرچند ضربه او هم دور از قفس توری رادوشوویچ به بالای دروازه رفت.

دقیقه 33: امید عالیشاه با نفوذ از سمت چپ توپی را داخل محوطه جریمه به وحید امیری سپرد که البته جاگیری نامناسب باعث شد او نتواند این موقعیت را به سمت دروازه مس شلیک کند. امیری توپ را بار دیگر به عالیشاه برگرداند که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 39: عالیشاه بار دیگر در دهانه دروازه مس صاحب موقعیت گلزنی شد که این بار نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: حمله دیگری برای پرسپولیسی ها این بار از سمت راست شکل گرفت که البته توپ در سمت چپ به سعید آقایی رسید، اما ضربه او با برخورد به مدافعان برگشت داده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1998

به "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و مس با تساوی به رختکن رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و مس با تساوی به رختکن رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید