مجموعه کتاب پنج جلدی آدامسی ها منتشر شد

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، شهر آدامسی ها جایی است که شخصیت های قصه (نعنایی و بادکنکی و زنجبیلی و آتشی) در آن با ماجراها و مسائل مختلفی روبه رو می شوند و دکتر موزی و کتاب قانون آدامسی ها به کمک شان می آیند.

مجموعه کتاب پنج جلدی آدامسی ها منتشر شد

این مجموعه پنج جلدی با توجه به خلاء تولیدات داخلی با غنای فنی و فرمی در حوزه داستان کودک به انتشار رسیده و سعی دارد ضمن رعایت استانداردهای زیباشناختی و هنری داستان، مضامین دینی و اخلاقی را به بچه ها منتقل کند.

آدامسی ها سعی کرده از مستقیم گویی و وعظ گونگی به عنوان یکی از آسیب های جدی داستان های دینی بچه ها فاصله بگیرد و در قالب درام و روایت داستانی درآید.

فاز اول آدامسی ها در 5 جلد به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی (باقرالعلوم(ع)) تولید و توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده است. نویسندگی این مجموعه قصه با زینب علیزاده و تصویرگری آن برعهده مهرانه جندقی بوده است.

از جمله دلایل تولید مجموعه آدامسی ها، حجم انبوه محصولات ترجمه ای با فرهنگ غیر بومی در حوزه کودک از یکسو و ضعف بسیاری از تولیدات داخلی داستان های بچه ها از سوی دیگر ذکر شده است.

دفتر قایمکی ها، پرواز آدامسی، بازی های آدامسی، کش بازی، دردسر گل گلی، عناوین پنج جلد آدامسی ها هستند که نسخه های چاپی و الکترونیکی آن در سایت های فروش کتاب عرضه شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1189

به "مجموعه کتاب پنج جلدی آدامسی ها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه کتاب پنج جلدی آدامسی ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید