معرفی غذاهای سنتی استان همدان در شبکه نسیم

به گزارش راوه بلاگ، معاون گردشگری همدان از معرفی غذاهای سنتی استان با عنوان گردشگر خوش اشتها در شبکه نسیم صداوسیما خبر داد.

معرفی غذاهای سنتی استان همدان در شبکه نسیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی همدان، علی خاکسار روز یکشنبه 14 اردیبهشت 99 گفت: غذا به عنوان یکی از عناصر تأثیرگذار می تواند به عنوان انگیزه ای برای سفر تعریف شود. توریستی غذا نیز به یکی از شاخه های توریستی تبدیل شده است. برای همه ما اتفاق افتاده که برای صرف غذای خاصی به مقصدی در شهرهای اطراف یا دوردست سفر کنیم و اغلب خاطره هایی که از مقاصد توریستی در ذهن باقی می ماند نوع خاص غذا، نوع پذیرایی و برخورد میزبانان با مشتریان است.

او اضافه نمود: استان همدان یکی از مقاصد توریستی محبوب برای همه ایرانیان است و اغلب در فصول پررونق، تعداد زیادی از هم وطنان، این استان را به عنوان مقصد انتخاب می کنند، معرفی غذاهای سنتی و خاص همدان که تعدادی از آن ها در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده اند برای توریستان این انگیزه را ایجاد می کند تا با سفر به همدان این غذاهای خوشمزه را تجربه کنند.

معاون توریستی همدان شرح داد: با رایزنی و پیگیری های اجرا شده برنامه تلویزیونی توریست خوش اشتها به زودی با معرفی بیش از 15 غذای سنتی استان از شبکه نسیم پخش می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 818

به "معرفی غذاهای سنتی استان همدان در شبکه نسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی غذاهای سنتی استان همدان در شبکه نسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید