موزه مطبوعات کرمان به مکان دیگری منتقل می گردد

به گزارش راوه بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید بر اینکه مالکیت مکان فعلی موزه مطبوعات متعلق به این اداره کل نیست، گفت: یکی از بناهای تحت تملک این اداره کل به خانه مطبوعات شمال استان کرمان واگذار می گردد تا بخش هایی از آن به عنوان موزه، کتابخانه و محل برگزاری کارگاه های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

موزه مطبوعات کرمان به مکان دیگری منتقل می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی پنجشنبه4 مردادماه 1399 در ملاقات با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات شمال استان کرمان به ظرفیت های گردشگری این استان اشاره نمود و اضافه کرد: استان کرمان در بخش گردشگری دارای ظرفیت ها و مزیت های مختلفی است که می تواند هر گردشگری با سلایق مختلف را پذیرش کند.

او با بیان اینکه معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان کرمان، به منظور رونق صنعت گردشگری این استان از ضروریات است، اظهار کرد: از مهم ترین اقدامات در توسعه گردشگری، تبلیغات و معرفی توانمندی ها و جاذبه های این استان به گردشگران و علاقمندان است زیرا گردشگران همیشه به دنبال مقاصد جدید هستند و رسانه ها می توانند با ایفای نقش موثر در این جهت همراه و همیار اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان باشند.

فعالی بر نقش خانه مطبوعات در توسعه ابعاد مختلف استان تاکید و توضیح داد: خانه مطبوعات دارای رسالتی سنگین است از یک سو حامی فعالان عرصه رسانه استان و از سوی دیگر به توسعه و ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان یاری شایانی می نماید.

او با قدردانی از مدیرعامل و اعضای سابق هیات مدیره خانه مطبوعات شمال استان کرمان اضافه کرد: تا به امروز ارتباط موثری بین خانه مطبوعات و این اداره کل برقرار بوده است و فعالیت های خوب و تاثیرگذاری در دوره گذشته انجام شده که جای تقدیر دارد.

فعالی اعلام کرد: تعامل، هم افزایی و استفاده از نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان و صاحب نظران عرصه مطبوعات در توسعه صنعت گردشگری استان کرمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این موضوع از برنامه های اصلی این اداره کل است.

او در ادامه به شرایط موزه مطبوعات استان کرمان اشاره نمود و گفت: مالکیت محل فعلی موزه مطبوعات متعلق به اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان نیست.

فعالی بیان داشت: یکی از بناهای تحت تملک این اداره کل به خانه مطبوعات شمال استان کرمان واگذار می گردد تا بخش هایی از آن به عنوان موزه، کتابخانه و محل برگزاری کارگاه های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1225

به "موزه مطبوعات کرمان به مکان دیگری منتقل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه مطبوعات کرمان به مکان دیگری منتقل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید