نخستین تیزر تبلیغاتی گوشی ال جی Velvet منتشر شد

به گزارش راوه بلاگ، شرکت ال جی از مدتی قبل انتشار اخبار مربوط به جدیدترین گوشی خود که به خانواده تازه نفس Velvet تعلق دارد، آغاز کرد. حالا در همین زمینه، ساعاتی قبل شرکت ال جی نخستین تیزر تبلیغاتی این گوشی را در یوتیوب منتشر کرد.

نخستین تیزر تبلیغاتی گوشی ال جی Velvet منتشر شد

در این ویدیو جزییات طراحی گوشی ال جی Velvet نمایش داده می شود که در این میان نوع طراحی دوربین سه گانه توجه را جلب می کند. به گفته این شرکت کره ای، برای طراحی این دوربین چندگانه از شکل و شمایل قطرات باران الهام گرفته شده است. در بالای این ماژول شاهد بزرگ ترین دوربین هستیم که به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می کند و دو دوربین کوچک تر هم پایین آن تعبیه شده است. همچنین در بخش انتهایی هم یک فلش دیده می شود. در پنل جلویی هم دوربین سلفی در یک بریدگی بسیار کوچک قرار گرفته است. در ادامه می توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید.

لبه های پنل پشتی خمیده است که این موضوع در خوش دست بودن گوشی نقش بسزایی دارد. در لبه راست شاهد دکمه پاور و در لبه چپ شاهد دکمه های تنظیم صدا هستیم و همچنین یک دکمه دیگر هم دیده می شود که احتمالا مربوط به فراخوانی دستیار دیجیتالی است. در بخش فوقانی، می توانیم میکروفون و درگاه مربوط به سیم کارت را مشاهده کنیم. در بخش پایینی هم پورت USB-C، جک هدفون و حفره های مربوط به اسپیکر تعبیه شده است.

ال جی Velvet از نمایشگر خمیده بهره می برد و از آنجایی که شاهد حسگر اثر انگشت فیزیکی نیستیم، با پنل اولد سروکار داریم. در این تیزر همچنین بهره گیری از تراشه اسنپ دراگون 765G تایید شده است. گفته می شود این گوشی در تاریخ 15 می معرفی می شود و تا آن زمان بدون شک جزییات بیشتری در مورد آن مطرح خواهد شد.

منبع: GizChina

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 749

به "نخستین تیزر تبلیغاتی گوشی ال جی Velvet منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تیزر تبلیغاتی گوشی ال جی Velvet منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید