پاکدل: فصل بعد برای من مهم است و باید بهترین تصمیم را بگیرم، از اروپا پیشنهاد دارم

به گزارش راوه بلاگ، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، فصل بعد برای او بسیار مهم است و باید در انتخاب تیمش بهترین تصمیم را بگیرد.

پاکدل: فصل بعد برای من مهم است و باید بهترین تصمیم را بگیرم، از اروپا پیشنهاد دارم

حامد پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه باشگاه آلومینیوم درصدد تمدید قرارداد بازیکنانش است، گفت: این خیلی خوب است که یک باشگاه آینده نگری می نماید و خوشبختانه شرایط طوری شده که دغدغه بازیکنان هم نسبت به سال های گذشته کمتر شده است. باشگاه طبق نظر کادر فنی قرار است با بازیکنانی که قراردادهای شان رو به اتمام است، مذاکره کند، ولی واقعیت این است که هنوز با من مذاکره رسمی صورت نگرفته است. البته به نظر می رسد بحث مذاکره با بازیکنان به ترتیب توسط باشگاه جلو برود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت؟، گفت: من از اروپا پیشنهاد دارم و چند تیم مطرح داخلی هم برای فصل بعد با من صحبت کردند، ولی هنوز بازیکن آلومینیوم هستم و تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم. البته می دانم که فصل آینده برای من بسیار مهم است، چون دوست دارم در فوتبال پیشرفت کنم و حتی به تیم ملی برسم به همین دلیل باید با آنالیز همه پیشنهادها بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم. فعلاً که چیزی معین نیست و باید فصل تمام گردد.

پاکدل با انتقاد از طولانی شدن زمکان برگزاری مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: متأسفانه لیگ سال جاری فرسایشی شده و این موضوع با ناراحتی بسیاری از بازیکنان و مربیان همراه شده است. این موضوع حتی ممکن است با مصدومیت شدید بازیکنان همراه گردد که این اتفاق برای تیم ما هم رخ داد و میثم مجیدی را از دست دادیم. امیدوارم لیگ سال جاری هر چه زودتر تمام گردد و بازی های فصل بعد با برنامه ریزی بهتری انجام گردد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم درباره با موقعیت خوب این تیم در لیگ برتر و جام حذفی، اعلام نمود: در تیم ما اتحاد و همدلی وجود دارد و همین موضوع باعث شده است تا نتایج خوبی بگیریم. مطمئناً به کسب سهمیه هم فکر می کنیم و امیدوارم در خاتمه فصل یک اتفاق خوب را رقم بزنیم تا طرفداران و مردم شهر اراک را هم شاد کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2421

به "پاکدل: فصل بعد برای من مهم است و باید بهترین تصمیم را بگیرم، از اروپا پیشنهاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: فصل بعد برای من مهم است و باید بهترین تصمیم را بگیرم، از اروپا پیشنهاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید