پیروزی رسماً پرسپولیس شد!

به گزارش راوه بلاگ، باشگاه پرسپولیس که پیش از این در ثبت شرکت ها به نام شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) به ثبت رسیده بود، پایان بعد از 10 سال از صدور حکم دادگاه مبنی بر تعلق این نام به این باشگاه، به صورت رسمی به اسم نام شرکت به ثبت رسید.

پیروزی رسماً پرسپولیس شد!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: راضی هستیم که در آستانه دربی، پنجمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان ایران به طرفداران اطلاع بدهیم؛ در دوره مدیریت جعفر سمیعی و با پیگیری های اجرا شده و همکاری نهادهای مرتبط، توانستیم نام پرسپولیس را به اسم نام شرکت هم به ثبت رسمی برسانیم. به این ترتیب از این پس باشگاه پرسپولیس در ثبت شرکت ها با نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس شناخته می گردد. این در حالی است که مالکیت برند و نشان پرسپولیس برای شرکت و باشگاه به ثبت رسیده بود و حالا نام شرکت هم به پرسپولیس تغییر نموده است.

وی در سرانجام گفت: این موضوع همیشه از خواسته های طرفداران و دوستداران پرسپولیس بود، هر چند با توجه به مالکیت باشگاه، برند باشگاه و نشان، مسئله ای در جهت بهره برداری از آن نبود ولی ضروری بود این موضوع در نامگذاری شرکت هم صورت بگیرد.

لازم به ذکر است؛ تغییرات شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس طبق آگهی روزنامه رسمی به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 22 اردیبهشت سال 1400 و مجوز سازمان خصوصی سازی صورت گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2501

به "پیروزی رسماً پرسپولیس شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی رسماً پرسپولیس شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید