چند بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر بهبود یافته اند؟

به گزارش راوه بلاگ، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی 63 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر اطلاع داد و گفت: سه نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در این استان افزوده شد.

چند بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر بهبود یافته اند؟

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سعید کشمیری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه نهم فروردین 75 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان نمود: از سه بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده است، یکی از خبرنگارانن خانم 42 ساله ساکن بوشهر که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی به سر می برد.

کشمیری توضیح داد: بیمار جدید دیگر خانم 73 ساله، ساکن شهرستان دشتستان که پسر وی در اسفندماه سفر به تهران داشته و علائم خفیفی از بیماری را نشان داده بوده اند و از وابستگان فردی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شده که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و اکنون با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی به سر می برد.

وی اضافه نمود: بیمار جدید دیگر خانمی 60 ساله ساکن شهرستان کنگان و دارای بیماری زمینه ای قلبی عروقی و دیابت است که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز 38 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (75 نفر) تا به امروز 63 نفر از خبرنگارانن با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و شش نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه باید مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت هر چه بیشتر اجرا نمایند اظهار کرد: مردم به منظور قطع سریع تر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی تر گرفته و از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند و در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

کشمیری خطاب به مردم بیان نمود: برای بیرون آمدن از خانه دلایل مهمی مانند خرید ضروری و یا مراجعه به پزشک داشته باشید در غیر این صورت مهم ترین اقدام هر شهروندی در این روزها در خانه ماندن است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه مهم ترین یاری مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: هم وطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت نمایند.

کشمیری اضافه نمود: اگر از شماره 4030 با شما تماس گرفته شد این یک تماس رایگان و از طرف همکاران بهداشتی دانشگاه و برای اطمینان از سلامتی شما و آنالیز علائم کرونا ویروس است.

وی با بیان اینکه حتماً جوابگوی تماس شماره 4030 باشید و به سؤالات با دقت و کامل پاسخ دهید تا مجبور به پیگیری مجدد نشوید اضافه نمود: با توجه به اهمیت موضوع بیماریابی و شناسایی افراد در معرض خطر، با سرشماره 4030 با مردم تماس گرفته می گردد و در صورت اعلام وجود نشانه های ابتلا به بیماری، اقدامات مراقبتی و پیگیری های بعدی از سوی تیم های سلامت، انجام می گیرد.

انتهای پیغام/4117/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 614

به "چند بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر بهبود یافته اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر بهبود یافته اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید