چند نوع کیت تشخیص کرونا به انستیتو پاستور معرفی شده است

به گزارش راوه بلاگ، دکتر علیرضا بیگلری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه کیت هایی که وزارت دفاع طراحی نموده را مورد آنالیز قرار داده ایم، اظهار کرد: چندین نوع کیت تشخیص ویروس کرونا را به ما معرفی نموده اند که چندین مرحله برای تأیید باید بگذرانند.

چند نوع کیت تشخیص کرونا به انستیتو پاستور معرفی شده است

وی اضافه کرد: بعد از گذراندن مراحل تأیید کیت های تشخیص، وارد مرحله فراوری انبوه می شوند که این به خودی خود زمان بر است. در واقع باید کیت هایی به فراوری انبوه برسند که مورد تأیید سازمان جهانی بهداشت است؛ این مرحله طولانی و زمانبر است تا اینکه کیت ها به فراوری انبوه صنعتی برسند.

وی با بیان اینکه کیت هایی که اکنون به فراوری رسیده اند طراحی داخلی است، گفت: در ساخت کیت های داخلی از تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده شده که اینها را سفارش داده ایم.

بیگلری در پاسخ به اینکه آیا تحقیقات در مورد ویروس کرونا توسط محققان کشور شروع شده است، خاطر نشان کرد: قطعاً تحقیقات شروع شده که نتایج آن به زودی تعیین نمی گردد و این موضوع همچنان ادامه دارد.

به گفته رئیس انستیتو پاستور ایران در مورد تأمین احتیاج کیت های تشخیص ویروس کرونا نیز گفت: این کیت ها به اندازه کافی وجود دارند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

رئیس انستیتو پاستور ایران بیان کرد: فناوران در حال فعالیت هستند که ساخت کیت های تشخیص کرونا را فراهم سازند و مراحل استاندارد را با قطعیت اعلام نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 447

به "چند نوع کیت تشخیص کرونا به انستیتو پاستور معرفی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نوع کیت تشخیص کرونا به انستیتو پاستور معرفی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید