10 خبر مهم برای آینده بورس ، سهامداران منتظر چه اتفاقاتی باشند؟

به گزارش راوه بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ابتدای هفته با توجه به تغییر دامنه نوسان بورس خیلی از سهامداران امیدوار به فرایند صعودی شاخص بورس بودند اما این امیدها با نزدیک شدن به انتها هفته کمرنگ تر شده و فرایند صعودی روز شنبه در ادامه هفته خیلی زود رنگ باخت. اما آخرین اخبار چه سیگنال هایی برای آینده بورس دارند؟ 10 خبر احتمالا اثرگذار بر فرایند شاخص کل را در زیر بخوانید:

10 خبر مهم برای آینده بورس ، سهامداران منتظر چه اتفاقاتی باشند؟

ـ در سه شنبه، فروشندگان از بازار کنار کشیده بودند و کنترل اوضاع به دست خریداران افتاده بود. فزونی خریداران موجب شد که دلار 230 تومان افزایش قیمت را تجربه کند و به بهای 25 هزار و 830 تومان برسد.

ـ رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید با توجه به فرایند کاهشی انس جهانی پیش بینی می گردد طلا ارزان گردد!

ـ فروش فوق العاده شش محصول ایران خودرو از امروز شروع می گردد. این درحالیست که به گفته محمدرضا نجفی منش، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران خودروسازان از این سیاست ارزان فروشی سال گذشته 100 هزار میلیارد تومان ضرر نموده اند و اکنون زیان آنها به 43 هزار میلیارد تومان رسیده است.

ـ مجوز افزایش سرمایه بانک دی که در بورس حضور دارد، از سوی بانک مرکزی اعلام شد.

ـ وزیر راه و شهرسازی گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با توزیع قیر رایگان مخالف است، چون اجازه نمی دهد کارها را با برنامه و سرعت مناسب انجام دهیم.

ـ سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که با اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو، خودروهای فراوری شده داخلی در بورس عرضه می شوند.

ـ به دنبال سرمای ناگهانی هوا که چاه های نفت در تگزاس را تعطیل کرد، قیمت نفت خام آمریکا در نزدیکی بالاترین رقم 13 ماه گذشته در نوسان است و نفت برنت نیز بشکه ای 63.23 دلار فروخته شد.

ـ روح اله لطیفی، دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک اظهار کرد: کارنامه تجارت کشورمان در مجموع 10 ماه امسال 122 میلیون و 790 هزار تن کالا به ارزش 58 میلیارد و 702 میلیون دلار بوده که سهم صادرات 94 میلیون و 541 هزار تن به ارزش 28 میلیارد و 63 میلیون دلار و سهم واردات 28 میلیون و 249 هزار تن کالا به ارزش 30 میلیارد و 639 میلیون دلار بوده است. لطیفی در مورد عملکرد تجارت خارجی کشور در دی ماه گفت: تجارت خارجی کشور در دی ماه، رشد 55 میلیون دلاری در واردات و کاهش 693 میلیون دلاری در صادرات را نسبت به آذر ماه تجربه نموده است.

ـ کلیات لایحه بودجه سال 1400 بالاخره در مجلس رای آورد.

ـ سخنگوی دولت با بیان اینکه با ترزیق واکسن شروع شده و محموله های بعدی از کواکس، روسیه، چین و هند در حال آنالیز و اقدام هستند، گفت: در لایحه اصلاحی بودجه 1400 در مجموع 13 هزار میلیارد تومان نسبت به لایحه اول افزایش و نسبت به مصوبه تلفیق 350 هزار میلیارد تومان کاهش داشته ایم.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2024

به "10 خبر مهم برای آینده بورس ، سهامداران منتظر چه اتفاقاتی باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 خبر مهم برای آینده بورس ، سهامداران منتظر چه اتفاقاتی باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید