اسپانسر 300 میلیاردتومانی برای استقلال؟

به گزارش راوه بلاگ، پس از ورود مصطفی آجورلو به حوزه مدیریتی استقلال، موضوع آنالیز قرارداد بین این باشگاه و کارگزار مالی این مجموعه در دستور کار مدیرعامل نهاده شد، آجورلو نسبت به رقم قرارداد ها معترض بود و اعتقاد داشت رقم توافق شده با اعتبار برند استقلال همخوانی ندارد به همین علت باید این موضوع بدون قید و شرط اصلاح گردد.

اسپانسر 300 میلیاردتومانی برای استقلال؟

وی حتی در نخستین جلسه رسمی با وزیر ورزش و جوانان این موضوع را با وزیر در میان گذاشت و مطرح نمود به همان مقدار که پرسپولیس از محل قرارداد کارگزارش عایدی دارد، باید استقلال هم ذینفع باشد در غیر این صورت ادامه این قرارداد به هیچ وجه عقلانی نیست.

مدیران شرکت کارگزار که تمایلی به اصلاح قرارداد نداشتند حاضر به پذیرش پیش شرط های مدیریت نو نشدند؛ به همین علت آجورلو در یک اقدام غیر منتظره تصمیم گرفت به طور کل برند این مجموعه را از چرخه تبلیغاتی باشگاه استقلال خارج نمایند.

همزمان با این اتفاق، بعضی کارشناسان پیش بینی کردند این قائله گرفتار دعوای حقوقی گردد، اما نزدیکان باشگاه استقلال مطرح نمودند هیچ خطری استقلال را در این خصوص تهدید نمی کند.

سکوت محض طرف مقابل باشگاه استقلال در قبال این اتفاقات نشان داد آن ها هم چندان بی میل به خروج از این قرارداد نیستند، اما بعضی نزدیکان این مجموعه مدعی شدند آن ها خواستار دریافت غرامت بابت فسخ قرارداد هستند.

حالا، اما از سعادت آباد خبر می رسد مذاکرات مدیرعامل استقلال با گزینه های احتاقتصادی برای عقد قرارداد کارگزاری در جریان است و به زودی از کارگزار نو استقلال رونمایی خواهند شد با این تفاوت که در قرارداد نو کارگزاری استقلال رقم قرارداد رشد چشمگیری داشته و قابل مقایسه با قرارداد فصل گذشته نیست.

منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال معتقدند مدیرعامل رقم پیشنهادی خود برای قرارداد نو را حداقل 300 میلیارد تومان عنوان نموده که این مبلغ به عنوان رقم اولیه قرارداد باید به باشگاه استقلال پرداخت گردد و در صورت افزایش عایدی به وسیله مجموعه کارگزار، سهم استقلال هم بر اساس متون مندرج در قرارداد افزایش خواهد یافت.

بر این اساس چنانچه باشگاه استقلال پیروز به عقد قرارداد نو با چنین شرایطی با کارگزار تازه وارد گردد می توان این اقدام آجورلو را در زمره اقدامات مهم وی دانست؛ چون استقلال با این اتفاق یک فصل به دور از مسائل اقتصادی را پشت سر خواهد گذاشت.

مقدار

منبع: فرارو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2649

به "اسپانسر 300 میلیاردتومانی برای استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانسر 300 میلیاردتومانی برای استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید