اقدام عجیب سیاستمدار معروف در چین

به گزارش راوه بلاگ، یک وبلاگ نویس چینی فاش کرد که جنت یلن در رستورانی در پکن قارچ توهم زا مصرف نموده است.

اقدام عجیب سیاستمدار معروف در چین

به گزارش ایسنا، وزیر خزانه داری آمریکا اظهار داشت که در سفر اخیر خود به چین سهواً ماشروم یا همان ماده مخدر قارچ جادویی را خورده، اما از آنجا که قارچ ها پخته شده بودند، اثر روانگردانی آن ها از بین رفته بود.

به گزارش خبرگزاری راشاتودی، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در ماه ژوئیه به چهره داغ شبکه های مجازی چین بدل شد. در آن موقع یک وبلاگ نویس چینی فاش کرد که جنت یلن در رستورانی در پکن قارچ توهم زا مصرف نموده است.

ژیان شو کینگ نوعی قارچ توهم زاست که پس از پخته شدن، اثر روان گردانی آن از بین می رود. جنت یلن در گفت وگو با سی ان ان گفت که به پیشنهاد یک راهنما، این قارچ را سفارش داده و از خوردن آن لذت زیادی برده است.

قارچ های توهم زا به قارچ های جادویی هم معروف هستند و رستوران مذکور اظهار داشت: کارکنان ما گفتند که ایشان قارچ ها را خیلی دوست داشته و یک روز واقعا جادویی را سپری نموده است.

یلن گفت: من نمی دانستم که این قارچ ها توهم زا هستند؛ بعداً فهمیدم. در جایی هم خواندم که اگر به خوبی پخته شوند، اثرشان از بین می رود. من هم می دانم که در آن رستوران باکیفیت، حتماً قارچ ها را به خوبی پخته بودند. اما به هر حال، همه ما از قارچ ها لذت بردیم و هیچ کداممان چیزی احساس نکردیم.

گرچه این قارچ پس از پخته شدن دیگر اثر روان گردانی ندارد، اما در سال گذشته میلادی در لیست انجمن گیاه شناسی شهر یون نان در چین به عنوان قارچ سمی ثبت شد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3084

به "اقدام عجیب سیاستمدار معروف در چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقدام عجیب سیاستمدار معروف در چین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب سیاستمدار معروف در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید