انعقاد قرار داد 4هزار میلیاردی بین صنایع و دانش بنیان ها

به گزارش راوه بلاگ، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی سال گذشته بیش از 4700 میلیارد تومان قرار داد و تفاهم نامه بین صنایع و دانش بنیانها منعقد شده است.

انعقاد قرار داد 4هزار میلیاردی بین صنایع و دانش بنیان ها

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،دکتر سیاوش ملکی فر امروز در رویداد مجازی معرفی احتیاجهای فناورانه صنعت برق که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید گفت: این صندوق به شرکت های دانش بنیان فراوریی، نوپا، دانش بنیان سطح یک و سطح دو ، چهار دسته خدمات ارائه می نماید.

ملکی فر با بیان اینکه صندوق برای تعاملات اقتصادی، انعقاد قراردادهای همکاری فناورانه لیزینگ و انواع تسهیلات، ارائه ضمانت نامه و حمایت بلاعوض و... ابزارهایی را در نظر گرفته است، بیان نمود: شرکت های صنعتی می توانند تا 80درصد خدمات دانش بنیان را در قالب لیزینگ با نرخ 3 درصد و برای سه سال دریافت نمایند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در سمت عرضه نیز برای شرکتهای دانش بنیان ضمانت نامه، تسهیلات در گردش و تسهیلات فراوری صنعتی دیده شده که یاری می نماید شرکت ها ظرفیت فراوری خود را با احتیاج مشتری تامین نمایند.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای معرفی احتیاجهای فناورانه صنایع در صندوق یادآور شد: در سال گذشته 1659 احتیاج فناورانه در صنایع مختلف در قالب 14 رویداد ارائه شد. در این رویدادها بیش از 1150 شرکت دانش بنیان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این رویدادها قراردادها و تفاهم نامه هایی منعقد شد، بیان نمود: طی آخرین گزارش ها، برگزاری این رویدادها، انعقاد بیش از 4700 میلیارد تومان قرارداد و تفاهم نامه بین شرکتها و صنایع مختلف را در پی داشته است.

ملکی فر گفت: تامین احتیاجهای فناورانه صنایع عظیم در شرایط تحریم، تزریق فناوری پیشرفته به صنایع و تقویت قابت پذیری آنها، توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و خلق درآمدهای پایدار، کاهش خروج ارز و ایجاد اشتغال پایدار برای دانش آموختگان جوان دانشگاه ها از جمله اهدف صندوق نوآوری و شکوفایی به شمار می فرایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1132

به "انعقاد قرار داد 4هزار میلیاردی بین صنایع و دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قرار داد 4هزار میلیاردی بین صنایع و دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید